هشدار نسبت به احتمال بروز کمبود گوشت در آمریکا

هشدار نسبت به احتمال بروز کمبود گوشت در آمریکا
بزرگترین شرکت تولید گوشت خوک در آمریکا و جهان ضمن هشدار دادن درباره این موضوع که آمریکا در آستانه بروز کمبود مواد غذایی قرار دارد، اعلام کرده است که یکی از کارخانه‌های خود را به خاطر شیوع کرونا در میان کارگران تعطیل می‌کند.
 شرکت اسمیت فیلد فودز، که بزرگترین تولید کننده گوشت خوک در جهان به شمار می‌رود اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا در میان کارگران، یکی از کارخانه‌های خود در آمریکا را تعطیل می‌کند.
این شرکت هشدار داده است که آمریکا فاصله کمی با بروز کمبود مواد غذایی دارد.
تعطیلی کشتارگاه‌ها در آمریکا، در حال مختل کردن چرخه تامین مواد غذایی در این کشور بوده و عملا عرضه گوشت را در فروشگاه‌ها با مشکل مواجه کرده است.
از سوی دیگر دامداری‌ها نمی‌توانند گوشت دام‌های خود را به بازار عرضه کنند.
اسمیت فیلد، تعطیلی یکی از تاسیسات خود در داکوتای جنوبی که فقط برای ضد عفونی بسته شده بود را، تمدید کرده است.
این تاسیسات یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید گوشت در آمریکا بوده و 4 تا 5 درصد کل گوشت مورد نیاز این کشور را تامین می‌کند.
کریستی نوئم، فرماندار داکوتای جنوبی گفته است که، 238 نفر از کارگران کشتارگاه اسمیت فیلد، به کرونا مبتلا شده‌اند.
نوئم و شهردار شهر سیوکس فالز که این کارخانه در نزدیکی آن  واقع شده، پیشنهاد کردند که اسمیت فیلد، کشتارگاه خود با 3700 کارگر را حداقل برای دو هفته تعطیل کند.
کم سالیوان، مدیرعامل اسمیت فیلد، می‌گوید: در صورتی که کارخانه‌های خود را تعطیل کنیم غیرممکن است بتوانیم گوشت مورد نیاز را در فروشگاه‌ها تامین کنیم.
در بیانیه سالیوان، آمده است: تعطیلی تاسیسات تاثیری شدید و شاید فاجعه بار در چرخه تامین مواد غذایی از کشاورزان گرفته تا خرده فروشی‌ها، خواهد داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com