کناره گیری ترکاشوند و بازگشت مجدد هدایت اصغری
هدایت اصغری سکاندار اتحادیه تخمگذار میهن شد

هدایت اصغری سکاندار اتحادیه تخمگذار میهن شد
رضا ترکاشوند هدایت اتحادیه میهن را به آقای اصغری داد.
مهندس رضا ترکاشوند مدیرعامل سابق اتحادیه مرغ تخمگذار میهن از سمت خود کناره گیری نمود و جای ایشان مهندس هدایت اصغری سکان این اتحادیه را در دست گرفت.
هدایت اصغری مدیریت این اتحادیه را در سوابق کاری خود داشته و امروز مجددا بر این صندلی تکیه داد.
در هفته های گذشته و با نوسانات شدیدی که در قیمت تخم مرغ ایجاد شد و روند صادرات تخم مرغ دستخوش تغییرات زیادی شد، حملات زیادی به شکل مدیریت اتحادیه میهن گردید و حتی برای چند ساعت آقای ترکاشوند از سمت خود استعفا داده بود که بعد از یک روز با قرار دادن یک فایل صوتی از گزارش عملکردهای مثبت خود در اتحادیه میهن و انتشار آن  در شبکه های اجتماعی مجددا بر سر کار خود بازگشت.
امروز اتحادیه میهن در یک مسیر سخت برای کنترل بازاری قرار گرفته است که بسیار لغزنده و بی ثبات است. هر چند به کار گیری مدیری که قبلا در آن بوده هم ابعاد مثبت و هم منفی را پیش روی تحلیلگران خواهد گذاشت اما آیا می توان امید داشت تا اعضا این اتحادیه برای تولید تخم مرغ و ثبات بازار آن خوش بین تر باشند ؟
 
کلمات کلیدی اتحادیه میهن
نظرات شما
  •  

    افضل گفت : ۹۹/۰۹/۱۸

    درج خبر انتصاب آقای هدایت اصغری در زمانی که هنوز انتصاب نامبرده به تایید سازمان تعاون روستایی نرسیده و اقدامات ثبت رسمی عملیاتی نگردیده، منطقی و حرفه ای به نظر نمیرسد.
    هیات مدیره اتحادیه میهن بزودی دستخوش تغییرات قانونی خواهد شد و بی تردید صلاحیت آقای اصغری با سوابق قبلی ایشان که منجر به خروج و استعفا در سال ۹۴ گردبده بود نیز مورد تردید و برای صنف غیرقابل قبول می باشد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com