نهاده‌های دامی نباید به دست دلالان بیفتد

نهاده‌های دامی نباید به دست دلالان بیفتد
امام جمعه بجنورد بر تقویت نظارت‌ها بر روی توزیع نهاده‌های دامی تأکید کرد و گفت: باید از انحراف احتمالی نهاده‌ها و قرار گرفتن آن‌ها در دست دلالان جلوگیری شود.
 حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان جهاد کشاورزی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، بر ضرورت کار جهادی و تکلیف محور برای کاهش مشکلات و کاستی‌های موجود در این بخش تأکید کرد.
امام جمعه بجنورد ادامه داد: امسال کمبود نزولات آسمانی و بارش‌ها، کشاورزان و دامداران ما را به مشکل انداخته و در سایر بخش‌ها نیز مشکلات متعددی به وجود می‌آورد که در چنین شرایطی دیگر صرف فعالیت بر اساس مأموریت و وظیفه نمی‌تواند جوابگو باشد.
وی افزود: در چنین شرایطی باید تکلیف محور کار کنید نه مأموریت محور؛ زیرا اگر اکنون بخواهید بر اساس مأموریت کار کنید با توجه به وضعیت فعلی کشاورزی و دامداری و نزولات جوی به نتیجه‌ای نمی‌رسید؛ بر این اساس کار باید تکلیف محور انجام شود تا از این بحران عبور کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: اگر مردم دوندگی و تلاش ما را ببینند حتی اگر به نتیجه هم نرسیدیم عذر ما را می‌پذیرند؛ اما اگر بی‌عملی و بی‌تدبیری دست‌به‌دست هم دهند مردم از نظام ناامید شده و دشمن هم به دنبال همین موضوع است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مسئولان جهاد کشاورزی گفت: زمان نشستن نیست، بلکه باید هر کاری از دست شما برمی‌آید برای دامداران انجام دهید تا از این بحران عبور کنیم.
وی همچنین بر تقویت نظارت‌ها بر روی توزیع نهاده‌های دامی تأکید کرد و بیان داشت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که از انحراف احتمالی نهادها و قرار گرفتن آن‌ها در دست دلالان و غیر دامداران جلوگیری شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com