نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور به اندازه کافی تامین شده است

نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور به اندازه کافی تامین شده است
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نهاده های دامی مورد نیاز کشور به اندازه کافی تامین شده است و هیچ گونه محدودیت و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
محمود حجتی در دیدار با مجمع نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و استاندار این استان با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر انجام شده و حمایت دولت، نهاده های دامی به میزان مورد نیاز واحدهای دامپروری و مرغداری های سراسر کشور تامین است و یک سیستم نظارت و کنترل دقیقی بر روند توزیع آن وجود دارد.
وی افزود: توسعه گلخانه ها نیز یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است که نقش مهمی در افزایش تولید، اشتغال و صادرات دارد.
وزیر جهاد کشاورزی یکی از قابلیت های استان مرکزی را توسعه گلخانه ها عنوان کرد و افزود: لازم است زمینه توسعه تولیدات کشاورزی گلخانه ای در استان مرکزی فراهم شود.
وی با اشاره به خسارت های ناشی از سیل در برخی از استان های کشور گفت: در مناطقی که فعالیت های آبخیزداری صورت گرفته بود شاهد خسارت کمتری بودیم و ضروری است فعالیت های ابخیزداری در کشور افزایش یابد.
مهندس حجتی، رویکرد بیمه در کشاورزی را بیمه حمایتی دانست نه تجاری و گفت: باید تلاش کنیم سقف پرداخت بیمه به کشاورزان آسیب دیده افزایش یابد.
همچنین در این نشست، نمایندگان شهرستان های استان مرکزی، مسائل و مشکلات و توانمندی های کشاورزی استان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com