نمی‌خواهند قیمت بازار گوشت را کنترل کنند

نمی‌خواهند قیمت بازار گوشت را کنترل کنند
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران ضمن اشاره به وضعیت اسفناک بازار گوشت گفت: طی نامه‌ای به فرمانداری از آن‌ها تقاضا کردیم که بخشی از دام زنده وارد شده به کشور به استان مازندران ارسال شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم و نیز کنترل قیمت گوشت در بازار باشیم اما تا این لحظه، حتی یک رأس هم وارد استان نشده است
سیدکاظم اصغرنژاد در خصوص آخرین وضعیت بازار گوشت در استان اظهار کرد: تمام مردم و مسئولان از طریق اخبار، رسانه‌ها و سایت‌ها از وضعیت اسفناک بازار گوشت مطلع‌اند و تصور می‌کنم که اگر سکوت کنم بهتر باشد.
وی افزود: دام زنده برای کشتار نیست و روز به روز هم، قیمت گوشت به‌صورت صعودی در حال افزایش است.
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در پاسخ به این سوال که ورود دام‌های زنده به کشور که برای کنترل قیمت گوشت انجام شد؛ آیا تأثیری بر کاهش و ثبات قیمت داشته است یا خیر؛ اظهار کرد: به نظر من به هیچ‌وجه نمی‌خواهند که قیمت بازار گوشت را کنترل کنند؛ چون اگر بخواهند به‌راحتی مهارش می‌کنند.
اصغرنژاد در پاسخ به سوال دیگر ما در این خصوص که آیا از این چند هزار رأس گوسفند زنده وارداتی، دامی هم به مازندران رسیده است یا خیر، عنوان کرد: امان از یک رأس، هر چند شنیده‌ایم نزدیک به دو هزار رأس به گرگان رسیده است اما به مازندران، سهمیه‌ای داده نشده است.
وی ادامه داد: ما پس از مطلع شدن از واردات دام زنده به کشور با فرمانداری ساری مکاتبه کردیم و طی نامه‌ای از آن‌ها تقاضا کردیم که بخشی از دام زنده وارد شده به کشور به استان مازندران ارسال شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم و نیز کنترل قیمت گوشت در بازار باشیم اما تا این لحظه، حتی یک رأس هم وارد استان نشده است.
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در پایان در خصوص آخرین قیمت گوشت طی روز جاری گفت: قیمت هر کیلو گوشت بره 90 تا 95 هزار تومان، میش 80 تا 85 هزار تومان، گوساله 85 هزار تومان و گاو 80 هزار تومان است.
 
کلمات کلیدی کنترل بازار گوشت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com