نرخ کرایه‌های حمل ونقل نهاده ۲ تا ۳ برابر بیشتر از نرخ مصوب

نرخ کرایه‌های حمل ونقل نهاده ۲ تا ۳ برابر بیشتر از نرخ مصوب
دبیرکانون مرغداران گوشتی کشور گفت: کرایه‌های حمل نهاده‌ها ۲تا ۳ برابر بیشتر از نرخ مصوب است و مرغداران ناچار به پرداخت مبالغ پیشنهادی رانندگان هستند.

پرویز فروغی ، آخرین وضعیت تامین نهاده‌ها را تشریح کرد و گفت:تا پایان دی ماه قرار است نهاده‌ها به روال قبل تامین شود و در اختیارتولیدکنندگان قرار گیرد و پایان دی ماه نیز قطعا برای آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل گفت: کرایه مصوب حمل و نقل نهاده برای هر تن ۳۸۰ تومان است ولی برای مرغداران این عدد به ۸۰۰ تومان می‌رسد. یعنی حدود ۲ تا ۳ برابر بیشتر از نرخ مصوب دریافت می‌کنند.

دبیرکانون مرغداران گوشتی کشور افزود: این قیمت های پشت بارنامه بارمالی بسیاری برای مرغداران به همراه دارد و اگر مرغداران با قیمت اعلام شده توسط رانندگان موافقت نکنند قطعا بار برای آنها ارسال نمی شود و تولیدکنندگان ناچار به پرداخت مبالغ پیشنهادی هستند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است مرغ با نرخ مصوب توزیع شود بایستی این نرخ مصوب در همه پارامترهای تولید از جمله کرایه های حمل و نقل و نهاده ها رعایت شود. اگر قرار باشد کرایه ها افزایش یابد و نهاده ها را از بازار آزاد تهیه کنیم و از آن طرف مرغ با نرخ مصوب از تولیدکننده دریافت شود تکلیف مرغدار با ضرر و زیان چه خواهد بود؟

وی در پایان گفت: صنعت طیور رها شده  و فشار زیادی بر روی مرغداران است. در این شرایط روز به روز تعدادی از تولیدکنندگان چرخه تولید خارج خواهند شد.
 
نظرات شما
  •  

    محمدرضا گفت : ۰۰/۱۰/۰۸

    اینجانب به عنوان یک فعال در حوزه حمل و نقل باید به عرض شما برسونم که ماشین دار کلیه اجناس خود رو داره با نرخ ازاد و دلار ۲۹ تومن خرید میکنه و دولت هیچ گونه پشتیبانی نمیکنه و برای ماشین دارم هم نرخ دولتی ارزشی نداره اگه بخاد با نرخ دولتی جلو بره بی شک کلیه ماشین داران سراسر ایران به طور اتوماتیک وار از چرخه خارج میشن چون که توان پرداخت هزینه های گزاف جهت اداره و تعمیر ماشین رو نخواهند داشت لازم به ذکر هست که همین الانم ماشین داران کاملا در فشار هستن و خیلیا از چرخه خارج شدن و خیلیا هم به ناچار که کاری دیگه بلد نیستن و تجربه ندارن از ماشین داری دست بر نمیدارن....اگه به فکر کرایه حمل و نقل هستین از تریبون خودتون بخاین تا دولت مشکل ماشین دارا رو حمل کنه بعد بخاین کرایه کاهش پیدا کنه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com