نابودی تولید زیر سایه واردات

نابودی تولید زیر سایه واردات
رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه در همه‌ جای دنیا منفعت در واردات است، گفت: اگر تنها یک پنجم هزینه واردات گوشت صرف تولید داخل شود کشور در زمینه گوشت به خودکفایی می‌رسد.
سیروس روستا اظهار داشت: ما همواره منتقد این مسئله هستیم که چرا واردات گوشت در کشور انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در همه‌ جای دنیا منفعت در واردات است، تصریح کرد: اگر تنها یک پنجم هزینه واردات گوشت صرف تولید داخل شود کشور در زمینه گوشت به خودکفایی می‌رسد.
روستا با اشاره به اینکه چنین اقداماتی به تولید داخل ضربه جدی می‌زند، افزود: ما در مورد واردات گوشت از قرقیزستان اطلاعات موثقی نداریم و نمی‌دانیم متولی این امر کیست و چه کسی برای این واردات مجوز صادر کرده است.

 
نظرات شما
  •  

    م....... گفت : ۹۳/۰۲/۲۲

    بنام حدا
    صنعت مرغداری از حیث زیان هیچ تفاوتی با گذشته ندارد در دهه هفتاد برای یک واحد 20000 هزاری سی ملیون وام داده می شد که مرغدار توان باز پزداخت اقساط را نداشت.بسیاری قروختنذ و کنار رقتند حالا برای همان واحد 400 ملیون وام میدن و مرغدار بازهم با مشکل اقساط زوبروست و از حالا همه در صف فروشند تو خود حدیث مفصل بخوان زین مجمل

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۳/۰۲/۲۴

    من از سال 79 در کار تولید مرغم تا سال 81 به صورت استجاری و بعد از آنهم به صورت مالک ولی تا حالا مثل این 10 ماه اخیر ضرر ندیدم قبلا اگه یه دوره ضرر داشتی بعدش دوره سود ده هم بود الان همش ضرر شده خدا خودش باعث بانیشو به زمین گرم بزنه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com