معرفی دو کتاب جدید و کاربردی در صنعت کشاورزی

معرفی دو کتاب جدید و کاربردی در صنعت کشاورزی
با توجه به روند افزایش جمعیت، فراهم کردن غذای کافی و با کیفیت یکی از مهمترین مسابل جهان امروز به شمار می رود، این امر نشان دهنده ضرورت کاهش استفاده از نهاده های شیمیایی و افزایش مصرف نهاده های زیستی است.
استفاده بی رویه از نهاده های شیمیایی باعث زیان هایی مانند: آلودگی منابع آبی، خاک و هوا، به هم خوردن اکوسیستم های طبیعی، عدم تعادل عناصر غذایی در خاک و به دنبال آن محصولات کشاورزی و غذایی، کاهش بازده محصولات کشاورزی و از همه مهمتر به خطر افتادن حیات و سلامت انسان ها می گردد.

متن بالا بخشی از آخرین کتاب خانم دکتر هاله یحیی زاده و آقای دکتر محمد حسین محمدی با عنوان مدیریت فرآیند تولید محصولات سالم است که به علت جریان عالی محتوایی که امروزه شدیدا به آن نیاز داریم خدمت شما معرفی می گردد.

همچنین کتاب دومی با عنوان HSE در صنعت و کشاورزی به تالیف همین دو نویسنده نیز اخیرا چاپ گردیده است که کاربردی ترین کتاب در خصوص HSE ( ایمنی، بهداشت و محیط زیست ) مورد نیاز واحدهای صنعتی و کشاورزی می باشد.

مخاطبین عزیز میتوانند از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران اقدام به تهیه کتاب های ارزشمند فوق نمایند
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه کتاب های فوق و نحوه استفاده از تخفیفات ویژه ای که برای تهیه این کتاب ها در نظر گرفته شده است با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

22363737
22885524
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com