لغو مصوبات مجمع عمومی شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار قم

لغو مصوبات مجمع عمومی شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار قم
جمعی از مرغداران قم طی نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور خواستار لغو نتایج و مصوبات مجمع عمومی شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار قم شدند.
در این نامه که به امضای 56 نفر از مرغداران قم رسیده آمده است: "با عنایت به ماده 33 و  55 اساسنامه شرکت با توجه به تقلب در آراء و کاستی مجمع عمومی عادی نوبت اول مورخ 20 تیر سال جاری شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار بدینوسیله امضاء کنندگان ضمن درخواست رسیدگی، تقاضای تشکیل مجمع عمومی عادی و تجدید داریم.
در این نامه اضافه شده است: خواهان انتخابات هیئت مدیره و بازرسان شرکت براساس منش آزادانه و بدون تقلب و انتخاب افراد شایسته هستیم، به طوری که افراد منتخب در شرکت‌های مشابه دیگر به عملیات مالی و کاری مرتبط با این تعاونی مشغول نباشند.
چندی پیش نیز احمدعلی ابن علیپور مدیر حقوقی و بازرسی سازمان تعاونی روستایی کشور طی دو مکاتبه با مدیرعامل تعاونی روستایی قم با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار شهرستان قم، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت‌های سهامی خاص بلورین و مروارید کویر هستند اعلام کرده بود، اشخاص مذکور باید از آن شرکت‌ها استفعا دهند و با ترکیب فعلی در شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران مرغ تخم‌گذار ابقاء شوند در غیر این صورت، اعضای هیات مدیره علی‌البدل باید جایگزین آنان شوند که تاکنون چنین نشده است.
 
نظرات شما
  •  

    سید اسماعیل حسینی گفت : ۹۰/۱۰/۰۴

    من که امروز تعاونی تخمگذار قم بودم هیچ خبری نبود. همه چیز امن و امان بود . همه در صلح و صفا کار می کردند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com