لزوم ورود وزارت جهاد جهت عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی پایتخت

لزوم ورود وزارت جهاد جهت عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی پایتخت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم ورود وزارت جهاد برای عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی پایتخت تاکید کرد.
حشمت الله عسگری عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی توزیع گوشت مرغ استان تهران اظهار داشت: تمام تصمیمات ستاد ساماندهی مرغ باید بر مبنای افزایش سهم شبکه رسمی توزیع شود و این مقدار مرغ توزیع شده در شبکه توزیع نیازمند نظارت دقیق جهت مصرف صحیح می‌باشد.
عسگری با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ تن مرغ گرم و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان تهران توزیع می‌شود افزود: به میزان کافی مرغ در سطح بازار وجود دارد، اما مستلزم نظارت مستمر و با کیفیت در راستای جلوگیری از تلاطم بازار می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مرغ توزیع شده روزانه در سطح استان با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌باشد، بیان داشت: ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه مرغ بیشتر به شبکه توزیع رسمی از استان‌های مبدا تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: عدم، نظارت کافی با توجه به ۲ نرخی بودن قیمت مرغ باعث ایجاد اخلال در بازار و افزایش نامتعارف قیمت خواهد شد و با توجه به افزایش جوجه ریزی در ماه‌های اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ان شاء الله با کمبود مرغ در استان مواجه نخواهیم شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com