قیمت مرغ، 15 هزار تومان ارزانتر شد

قیمت مرغ، 15 هزار تومان ارزانتر شد
معینی درباره کاهش قیمت مجدد مرغ گرم در میادین می‌گوید: قیمت 47 هزار و 500 تومان توسط واحد نرخ‌گذاری برای خرده‌فروشی‌های سازمان میادین تعیین شده و این نرخ پویا است و می‌تواند تغییر کند.

قیمت مرغ گرم روز گذشته برای دومین بار کاهش یافت و در میدان میوه و تره بار به فاصله حدود 15 هزار تومانی با نرخ مصوب 63 هزار تومانی رسیده است.

بر همین اساس نرخ این محصول که صبح دیروز با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود، کاهش دوباره را تجربه و به ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. با این کاهش قیمت، فاصله نرخ مرغ گرم با نرخ مصوب به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. در حال حاضر مرغ به میزان کافی در تمامی میادین تره بار کشور وجود دارد و با توجه به فاصله نرخ مرغ میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب فرصت خوبی برای ذخیره‌سازی خانوارها است. عرضه گسترده اصلی‌ترین عامل در تداوم روند نزولی نرخ مرغ گرم محسوب می‌شود. به گفته معینی مدیر میدان میوه و تره بار بهمن روز قبل بیش از ۶۰۰ تن بار مرغ گرم وارد این میدان شده که این مقدار عرضه ۱۰۰ تن بیش از عرضه روزمره این محصول به بازار است.

معینی درباره کاهش قیمت مجدد مرغ گرم در میادین می‌گوید: قیمت 47 هزار و 500 تومان توسط واحد نرخ‌گذاری برای خرده‌فروشی‌های سازمان میادین تعیین شده و این نرخ پویا است و می‌تواند تغییر کند. وی یادآور می‌شود: در حال حاضر آخرین نرخ نامه قیمت مرغ گرم 47 هزار و 500 تعیین شده است که نسبت به روز قبل با کاهش همراه است. مدیر میدان میوه و تره بار بهمن می‌گوید: قیمت مرغ در سطح عمده فروشی کشف قیمت می‌شود و با درنظر گرفتن درصدی سود برای فروشنده نرخ مرغ مصوب تعیین می‌شود.

روز گذشته حدود 850 تن بار مرغ گرم وارد میدان بهمن شد که حدود 250 تن بیش از میزان ورودی روزمره مرغ به این میدان است.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com