قیمت گوشت در سراشیبی سقوط

قیمت گوشت در سراشیبی سقوط
اکبر سپهری وفا گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب تامین علوفه دام‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم در خرداد ماه قیمت گوشت ارزان شود.
رئیس اتحادیه قصابان همدان اظهارداشت: خوشبختانه امسال سفره سرسبز خداوند پهن شده و مشکلی در زمینه تامین علوفه دام‌ها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه اگر جلوی قاچاق دام ازاستان و کشور گرفته شود ازماه آینده قیمت گوشت تعدیل می‌شود،ابراز کرد: از طرفی هم با تامین گوشت منجمد و وارداتی دراستان بخش بزرگی از نیاز چلوکبابی و تهیه غذاها برطرف می‌شود.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه امروز قیمت هرکیلو گوشت نرمه گوسفندی 125 هزار تومان و مخلوط آن 93 هزار تومان است،تصریح کرد: گوشت گوساله نیز با قیمت های 95 و 105 هزار تومان به فروش می‌رسد.
سپهری وفا از ورود گوشت منجمد به استان با قیمت کیلویی 60 هزار تومان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این گوشت با ارز نیمایی وارد می‌شود و همکاران ما می‌توانند نسبت به واردات آن اقدام کنند.
وی به توزیع گوشت مخلوط گوسفندی با قیمت 85 هزار تومان در فروشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش اختلاف قیمتی این گوشت با نرخ گوشت در سطح بازار، مورد استقبال مردم قرار نگرفت.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه در ایام نوروز حداکثر قیمت گوشت گوسفندی به 118 هزار تومان رسید اما امروز این قیمت به 125 هزار تومان رسیده است،اظهار داشت: با توجه به وضعیت مناسب صحراها از نظر تامین علوفه،تعداد کشتار و فروش دام کمتر شده که خود دلیلی برای افزایش قیمت بوده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com