قیمت مرغ در زنجان هنوز آزاد نشده است

قیمت مرغ در زنجان هنوز آزاد نشده است
رئیس اتحادیه مرغداران زنجان با اشاره به وضعیت قیمت مرغ در زنجان گفت: قیمت مرغ در زنجان هنوز آزاد نشده و عدم توزیع مرغ 11 هزار و 500 تومانی در زنجان به معنی آزاد سازی قیمت نیست.
سید ناصر رمضانلو; با اشاره به وضعیت بازار مرغ در استان زنجان اظهار کرد: بعد از عید مرغ در زنجان با قیمت آزاد عرضه می‌شود ولی هنوز آزاد سازی قیمت در زنجان به تصویب نرسیده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ  و ماهی‌فروشان زنجان در خصوص کاهش قیمت مرغ در استان زنجان تصریح کرد: این موضوع مطرح شده ولی هنوز قطعی نشده و معلوم نیست که کی قطعی می‌شود ولی موضوع باز گرداندن قیمت مرغ به 11 هزار و 500 تومان در زنجان مطرح می‌شود.
وی در مورد قطعی شدن آزاد سازی قیمت مرغ در استان زنجان بیان کرد: بعد از عید مرغ با قیمت آزاد در بازار عرضه می‌شود ولی هنوز آزاد سازی قیمت مرغ در زنجان قطعی نشده و در جلسه‌ای که امروز در این خصوص برگزار می‌شود موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رمضانلو در خصوص حل مشکلات نهاده‌های مرغداریها عنوان کرد: در حال حال بخش عمده‌ای از نهاده‌های مرغداریها تامین شده است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت بازار مرغ در استان زنجان بسیار خوب بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد و کمبودی نیز در بازار نداریم.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ  و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان مازاد تولید داریم و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد عنوان کرد: اگر نهاده‌های مورد نیاز مرغداریها تامین شود قطعا تولید برای مرغداریها به صرفه بوده و با کاهش قیمت هم مواجه خواهیم شد.
وی با اشاره به قیمت تخم مرغ در استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر تخم مرغ در استان زنجان کیلویی با قیمت 8000 تومان توزیع می‌شود که نسبت به چند ماه گذشته یک هزار تومان با کاهش قیمت مواجه هستیم
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com