فروش دارو و واکسن دامپزشکی بصورت اینترنتی غیرقانونی است

فروش دارو و واکسن دامپزشکی بصورت اینترنتی غیرقانونی است
رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد که فروش دارو و همچنین واکسن دامپزشکی بصورت اینترنتی و خارج از شبکه، غیرقانونی است.
اداره کل دامپزشکی استان تهران، دکتر فرانک ابناء رودحله در این باره گفت: فروش هرگونه دارو و واکسن دامپزشکی بصورت اینترنتی غیر قانونی بوده و تاکنون هیچگونه مجوزی تحت عنوان مرکز فروش و یا داروخانه اینترنتی توسط سازمان دامپزشکی و یا سایر مراجع ذی صلاح صادر نشده است.
وی افزود: با عنایت به وظیفه نظارتی حاکمیتی سازمان و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها در زمینه رصد و پایش اقلام دارو و واکسن‌های صنعت دام و طیور در جهت اطمینان از عرضه در چرخه قانونی و پایش انجام شده در ماههای اخیر موارد عدیده ای از تخلف در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده است که بسیاری از اقلام وارداتی مجاز، غیرمجاز و تولیدات داخل از طریق شبکه‌های اجتماعی توسط افراد غیر مجاز بفروش می‌رسد.
این مقام مسئول ادامه داد: این شیوه توزیع، صدمات بسیاری بر صنعت دارو و موادبیولوژیک دامپزشکی وارد می‌کند که جهت جلوگیری از صدمات وارده و مقابله با افراد سودجو و متخلف به استناد ماده 11 قانون سازمان دامپزشکی، برخود قانونی همراه با اقدام قضائی صورت می‌گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com