علت اعتراض جمعی از تعاونگران دامدار مقابل معاونت برنامه ریزی

علت اعتراض جمعی از تعاونگران دامدار مقابل معاونت برنامه ریزی
یکی از فعالان بخش تعاونی مهمترین خواسته دامداران در جریان اعتراض مقابل معاونت برنامه‌ریزی را عدم اعطای یارانه شیر به دامداران اعلام کرد و گفت: اعتراض دیگر مربوط به خرید شیر از دامداران به قیمت 1100 تومان به جای 1440 تومان مصوب است.
احمد رستمی جمعی از دامداران کشور در تجمعی از صبح مقابل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تجمع کردند.
این فعال بخش تعاون گفت: این افراد که منتخبین و نمایندگان اتحادیه‌ها و تعاونی‌های دامداران سراسر کشور هستند،‌ برای بیان مشکلات خود و به دلیل عدم پاسخگویی برخی مسئولان اجرایی جمع شده‌اند.
وی تصریح کرد: مهمترین خواسته دامداران، اعطای یارانه شیر به دامداران و اعتراض به خرید شیر از آنها به قیمت 1100 تومان به جای 1440 تومان مصوب است؛ همچنین خلف وعده در اختصاص نهاده‌های دامی به قیمت مناسب از سوی دولت دیگر خواسته تجمع کنندگان است.
به گفته رستمی، ساعتی پیش مشاور معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور به میان دامداران معترضان آمد در حالی که این افراد خواستار دیدار با محمد باقر نوبخت برای بیان مشکلات و دیگاهشان بودند.
این مدیر بخش تعاونی ادامه داد: مقرر شد صبح فردا جلسه‌ای با حضور نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور، رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی و صدر نوری مشاور معاونت برنامه ریزی با تعدادی از نمایندگان تعاونی‌های دامداران برای بیان و حل مشکلات این حوزه برگزار شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com