عدم عرضه مرغ بالای 45 روز تخلف است

عدم عرضه مرغ بالای 45 روز تخلف است
«کاظم خاوازی» روز سه شنبه در نشست مشترک وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن وتجارت با موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید، افزود: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و با تصمیماتی که امروز گرفته شد مرغ گرم و منجمد با کیفیت در سیستم‌های مختلف طراحی و ‌توزیع می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: امیدواریم در وزارت صنعت با سرعت و دقت زیاد مرغ در اختیار مردم قرار بگیرد.
خاوازی ضمن هشدار به تولیدکنندگان، افزود: اکنون تناژ بالایی مرغ در مرغداری‌های کشور داریم که هماهنگی‌ها برای عرضه آن انجام شده است.
وی اظهارداشت: در صورتی که تولیدکنندگان اقدام به عرضه نکنند با آنان برخورد می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تصمیمی که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گرفته شده مبنی بر اینکه این مرغ در کشتارگاه‌ها به وزارت صنعت تحویل داده می‌شود و با شبکه توزیع خوبی که طراحی شده به سرعت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
خاوازی درباره مذاکرات صورت گرفته درخصوص کالاهای اساسی گفت: برای کالاهای اساسی شب عید تامین انجام شده و برنامه ریزی خوبی در بحث توزیع اتفاق افتاده و امیدواریم مردم در روزهای پایانی سال احساس آرامش کنند.
وی اظهارداشت: در بحث میوه، وزارت صنعت تدارک خوبی انجام داده است و میوه‌های با کیفیت در شبکه قرار داده که با قیمت مناسب به دست مردم برسد. وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در بحث تخم مرغ هیچ محدودیتی با قیمت مناسب وجود ندارد و با قیمت مصوب در بازار موجود است.
وی گفت: در بحث روغن و شکر هم تدارک خوبی با همکاری وزارت صنعت انجام شده که به اطلاع مردم می‌رسد.

 
نظرات شما
  •  

    بینام گفت : ۰۰/۰۱/۰۷

    در سن 45 روزگی مرغ به وزن میانگین 2 کیلو میرسد که قطعن از نظر کشتارگاه قیمت این مرغ زیر فی خواهد بود از طرفی بعلت افزایش قیمتها و احتساب درصد تلفات ناشی از مشکلات متعدد از جمله پایین بودن استاندارد سالنها ی مرغداری که منجر به تلفات بیشتر میگردد مرغدار ناچار است که مرغ را مدت بیشتری نگه داشته تا قادر به تامین هزینه های تولیدی خود باشد .لذا اگر تصوری که مسئولان از وزنگیری و استانداردهای مرغ دارند کاملن غلط بوده لذا با این نگرش هیچگاه به نتیجه نخواهند رسید کما اینکه در طی این سالها هم به نتبجه نرسیده اندنتیجه نرسیده.لذا مسئولین نیاز به مشاورین فهیمی دارند که درست راهنماییشون کنند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com