طی حکمی ITPNews مشاور آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شد

طی حکمی ITPNews مشاور آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شد
تصویر:دکتر هاله یحیی زاده - نائب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران / علی حسینی - صاحب امتیاز و مدیرمسئول ITPNews
طی حکمی از سوی آقای مهندس علیرضا بزرگی - رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران - آقای علی حسینی - صاحب امتیاز و مدیرمسئول شبکه خبری و اطلاع رسانی صنعت مرغداری و دامپروری ITPNews به عنوان مشاور در امور آموزش آن سازمان منصوب گردید.
در متن این حکم آمده است :

جناب آقای مهندس علی حسینی
سلام علیکم
با عنایت به تجربیات موثر جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور در امور آموزش در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران منصوب می شوید.
امیدوارم با توکل به خداوند تبارک و تعالی و استفاده از همفکری و همکاری اعضای شورا، معاونین، مدیران و همکاران سازمان شرایط لازم را برای توسعه روند تصمیم سازی و بهبود فعالیتهای جاری سازمان فراهم سازید.
انشا... در سایه الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) موفق و موید باشید.
علیرضا بزرگی
رئیس سازمان

همچنین سرکار خانم دکتر هاله یحیی زاده - نائب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران - با اهداء این حکم اعلام داشت : برای پیشرفت و پیروزی در صنعت کشاورزی و غذا این مهندسین کشاورزی و اعضا سازمان هستند که باید پیشرو و پیش قدم باشند و در تصمیم گیریهای علمی و عملی صاحب نظر باشند.

وی اظهار داشت : کشور در حال توسعه و پیشرفت در صنعت کشاورزی است و با توجه به تحریم های ظالمانه ای که در حق ایران شده است، هر روز به اهمیت کشاورز و کشاورزی در ایران افزوده می شود و این ایمان هر روز بیشتر می شود که آبادی ایران در گروی توسعه صنعت کشاورزی و صنایع وابسته به آن است و این یعنی مهندسین کشاورزی و اعضاء سازمان باید هر روز به ذخایر علمی و آموزشی خود بیافزایند.


دکتر یحیی زاده آموزش را یک رکن اصلی و غیر قابل انکار پیشرفت و سازنده آینده دانست و گفت : به هر میزان که می توان باید برای آموزش مهندسین تلاش کنیم و هیچ کم کاری در این مسیر قابل بخشش نیست.
نائب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران گفت : اعضاء سازمان باید در جایگاه و ارزش واقعی خود قرار گیرند و باید سازمان تمام تلاش خود را انجام دهد تا اعضاء و مهندسین کشاورزی با بالاترین پتانسیل موجود پیشرفت نمایند تا در شان و منزلتی که جایگاه اصلی آنان می باشد قرار گیرند و با ارزشی بیش از آن چیزی که در تصور دارند در جامعه پیشرفت کشور حضور داشته باشند.
وی اعلام داشت : ITPNews را از دیرباز می شناسم و با فعالیت های آن آشنا هستم و اثرات وبینارهای آموزشی که در قبل از شروع کرونا و پس از آن توسط این شبکه آموزشی برگزار گردید را به خوبی دیده ایم و امیدوار هستم که با تداوم برگزاری این دوره ها که قطعا هر کدام آنها می تواند برای حلقه ای از پیشرفت علمی اعضا موثر باشد، شاهد توزیع و نشر علم بین اعضا سازمان باشیم.

یادآور می شود آقای علی حسینی دارای رتبه خبره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بوده و مسئول مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی ( تحت نظارت سازمان نظام مهندسی - آموزش کشاورزی و علوم و فنون ) می باشد که اخیرا طی حکم بالا به عنوان مشاور آموزشی سازمان نیز منصوب گردیده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com