طوفان فلورانس و آسیب رساندن به 3.4 میلیون مرغ و بوقلمون

طوفان فلورانس و آسیب رساندن به 3.4 میلیون مرغ و بوقلمون
تصویر:فارم پرورشی غرق شده در طوفان فلورانس
صنعت طیور کارولینای شمالی به علت طوفان فلورانس 3.4 میلیون جوجه و بوقلمون خود را از دست داد؛ هم‌چنین این طوفان آسیب فراوانی را به صنعت کشاورزی ایالت کارولینای جنوبی نیز وارد کرده است.
 علاوه بر طوفان فلورانس، سیل ناشی از این طوفان به صنعت طیور ایالت کارولینای شمالی که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان طیور آمریکا است خسارت بی‌شماری زده است. گفتنی است که کارولینای شمالی رده دوم تولید بوقلمون را در آمریکا دارد.
سه‌شنبه هفته گذشته آژانس کشاورزی کارولینای شمالی، در بیانیه خود ضمن اعلام اینکه خسارت واردشده به طیور در جریان طوفان فلورانس 3.4 میلیون قطعه پرنده بوده است بیان کرد که این طوفان در مقایسه با طوفان متیو که در سال 2016 میلادی به وقوع پیوسته است، خسارات بیشتری را به دنبال داشته است.
 علاوه بر این، روز دوشنبه فارم ساندرسون، سومین تولیدکننده برتر طیور در آمریکا، اعلام کرد که به علت جاری شدن سیل، تقریباً 1.7 میلیون جوجه گوشتی در فارم‌های مستقل تلف شدند.
این فارم بیان کرد: «از 880 مرغداری گوشتی در کارولینای شمالی، 60 مرغداری دچار سیل شده‌اند و شش فارم دیگر نیز آسیب‌دیده‌اند و تا زمانی که این آسیب‌ها تعمیر نشود، نمی‌توان مرغ‌های گوشتی را در این فارم‌ها جای داد».
 هم‌چنین ساندرسون اعلام کرد که به دنبال وقوع سیل در کارولینای شمالی، چهار فارم جوجه‌کشی آسیب دیدند و 33 فارم پولت، خسارت‌هایی جدی را متحمل شدند.
فارم ساندرسون معتقد است که آسیب‌های واردشده به ظرفیت مرغداری‌ها، نمی‌تواند بر روند کار این فارم آسیب بزند؛ چراکه آن‌ها این توانایی را دارند که اقدامات جبرانی موقتی را برای جبران این آسیب‌ها به اجرا درآورند.
از طرفی، روز سه‌شنبه کمپانی تایسون فودز (Tyson Foods) اظهار داشت که «کمترین آسیب» به مرغداری‌های او در کارولینای شمالی و ویرجینیا رسیده است.
وورث اسپارکمن (Worth Sparkman) سخنگوی شرکت تایسون دراین‌باره گفت: «دو فارم در منطقه فایت ویل در ایالت کارولینای شمالی آسیب‌دیده‌اند؛ اما ما زنجیره تأمین منطقه‌ای خود را به بالاترین میزان می‌رسانیم تا هیچ مشکلی در کار ایجاد نشود. او در ادامه خاطرنشان کرد که در حال حاضر، این مجموعه در حال کمک‌رسانی به مزرعه‌داران آسیب‌دیده است».

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com