طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ در کشور اجرایی شد

طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ در کشور اجرایی شد
دکتر رفیعی پور به مناسبت روز دامپزشکی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، دامپزشکی و مدیران ستادی در جمع خبرنگاران گفت: دستور اجرای طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ از بندرعباس به کشور ابلاغ شد.
دکتر علیرضا رفیعی پور اظهار کرد: ارتقاء جایگاه صادراتی کشور، افزایش بهره وری و ارزش افزدوه در سایه صادرات ازجمله اهداف اجرای طرح ارتقای کیفیت گوشت مرع است.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح به رزمندگان جبهه تولید در حوزه صنعت طیور کشور کمک می شود، افزود: دامپزشکی تنها سازمانی است که مسئولیت چندین وزارتخانه را بر دوش دارد و ۴۰۰ خدمت تعریف شده را با ۴۰ هزار نیرو ارئه می دهد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از کارکنان این مجموعه به عنوان حافظان جان و سرمایه مردم نام برد و عنوان کرد: کارکنان دامپزشکی جان خود را به خطر می اندازند تا از جان مردم محافظت کنند.
وی اصلی ترین هدف دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه را وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد و گفت: از آن جایی که دشمن در جنگ سخت، نرم و فرهنگی در برابر ملت ایران متحمل شکست شد به جنگ تولید و به مخاطره انداختن امنیت غذایی روی آورد.
رفیعی پور با ذکر این نکته که دشمن در جنگ تولید به ناو و سلاح و مهمات نیاز ندارد، تصریح کرد: دشمن در این جنگ به عوامل بیوتروریسم نیاز دارد تا بتواند امنیت غذایی ما را به مخاطره بیندازد و از این رو ترور بیولوژیست و تهدیدات زیست محیطی را در دستور کار قرار داده است و دامپزشکی این افتخار را دارد که در این جنگ با تدابیر اتخاذ شده دشمن را شکست دهد.
وی با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته با کاهش بیماری مشترک بین انسان و دام روبرو بوده ایم، تصریح کرد: همکاری بین بخشی، تمرکززدایی و تفویض اختیار و انتقال قدرت و تصمیم گیری به استان ها و شهرستان ها از جمله دلایل موفقیت های دامپزشکی است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com