ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور

ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار توجه ویژه وزیر در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف این سازمان شد.
ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما از ­­سازمان دامپزشکی کشور؛ ​­­ علیرضا رفیعی پور در دیدار با فرهاد­­ دژپسند، ضمن تشریح­ وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی و نقش پررنگ این سازمان در مبارزه با بیماری‌ها و تامین بهداشت عمومی جامعه گفت: به دلیل کثرت بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، حدود پنجاه درصد بیماری‌های انسان ارتباط مستقیم با بهداشت دام دارد.
وی با بیان اینکه این سازمان نقش ۱۰۰ درصدی در پیشگیری از بیماری‌ها را دارد، خواستار توجه ویژه وزیر اقتصاد و دارایی در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی خود شد.
رفیعی پور در این دیدار مجموعه اقدامات بهداشتی سازمان دامپزشکی را ۱۰۰ درصد اعتبار محور عنوان کرد و افزود: این سازمان از وزارت امور اقتصاد و دارایی انتظار دارد با تخصیص کامل اعتبارات پیشگیری و بهداشتی این سازمان، از انجام وظایف سازمان دامپزشکی با حداکثر کارایی لازم در دفاع از بهداشت عمومی حمایت کند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی ­نیز در این دیدار ضمن مهم دانستن نقش سازمان دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی جامعه گفت: سازمان دامپزشکی کشور تنها سازمانی است که در تامین سلامت غذای جامعه نقش مستقیم دارد، لذا این سازمان باید مورد توجه بیشتری در دولت قرار گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com