ضرر 50 درصد واحد های مرغداری خراسان رضوی

ضرر 50 درصد واحد های مرغداری خراسان رضوی
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان خراسان رضوی گفت: 50 درصد از 900 واحد مرغداری ما متضرر شده‌اند، به طور متوسط هر واحد 50 میلیون تومان زیان کرده و همه کارگران آن نیز موقتا بیکار شده‌اند.

ولی‌الله کاشکی، در خصوص قیمت مرغ، اظهار کرد: قیمت مرغ بسیار ارزان بوده و در حال حاضر قیمت آن 10 هزار و 500 تومان است، در ماه مبارک رمضان نیز افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 50 درصد از 900 واحد ما متضرر شده‌اند، عنوان کرد: به طور متوسط هر واحد با ظرفیت تولید 20 هزار مرغ، 50 میلیون تومان زیان کرده و همه کارگران آن نیز موقتا بیکار شده‌اند.

کاشکی بیان کرد: این واحدها تعطیل نشده‌اند، بلکه به دلیل ضرر و زیان و نداشتن نقدینگی، نمی‌توانند جوجه‌ریزی کنند، ما اطلاعاتی که در این خصوص لازم بوده را به مسوولین رساندیم و قرار است تسهیلات 12 درصد در نظر بگیرند تا بتوانیم از این طریق مقداری از ضرر و زیان‌های این واحدها را کاهش دهیم.
 
نظرات شما
  •  

    محمد رضا افضلی گفت : ۹۹/۰۲/۰۷

    سلام خدمت همکاران محترم اقایان محترم اگه دنبال وام 12درصد هستید قرض که با قرض داده نمی شود کار از بنیان خراب است شماوام صفر درصد بدهید وقتی اصل کار زیانده است وام گرفتن چه سودی دارد اساس کار رواصلاح بفرمایید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com