ضرر مرغداران از قیمت پایین

ضرر مرغداران از قیمت پایین
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش 400 تومانی قیمت مرغ در بازار گفت: این قیمت جوابگوی هزینه های مرغداران نیست و باید قیمت مرغ به هفت هزار تومان برسد.
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به افزایش قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ در مقایسه با هفته گذشته 400 تومان افزایش یافته است.
وی افزود: هر کیلو مرغ به قیمت 5 هزار و 800 تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصریح کرد: این قیمت برای مرغ بسیار پایین است و مرغداران متضرر می‌شوند و قیمت مصوب برای عرضه مرغ هفت هزار تومان است.
یوسف خانی به این نکته نیز اشاره کرد که با توجه به کاهش تقاضا پیش بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه قیمت مرغ به هفت هزار تومان نرسد.
وی به قیمت ماهی نیز اشاره کرد و گفت: قیمت ماهی ثابت مانده و تغییری نکرده است.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار ورشكسته گفت : ۹۴/۱۰/۲۱

    بنظر من مرغدار ورشكسته اگر دولت مرغ توليد شده را از مرغداران با نرخ تضميني خريداري نمايد معضلات صنعت مرغداري در ايران بهبود مييابد
    مثلاً أگر سازمانها و نهادهاي وابسته به صنعت كشاورزي قيمت تمام شده هركيلو مرغ توليدي رو ارزيابي كند و بر مبناي آن نرخ و سود هركيلو مرغ زنده را براي مرغدار تعيين كنند و تضميني مرغ را از مرغدار خريداري كند مرغدار هرگز دچار زيان هاي سنگين و جبران نشدني نميشود

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ورشكسته گفت : ۹۴/۱۰/۲۱

    در خصوص توليد و عرضه مازاد بر مصرف هم بايد سازمان جهاد كشاورزي با همكاري اداره داپزشكي براي صدور مجوز جوجه ريزي طوري برنامه ريزي كنند كه توليد و مصرف با هم برابر شوند. بطوري كه جوجه ريزي در مرغداريهاي هر استان بصورت همزمان انجام نشود و در آخر دوره مرغهاي توليدي تو ترافيك كشتارگاهها گير نكنند و بازيچه دست دلالها نشود.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    یک مرغدار گفت : ۹۴/۱۰/۲۳

    تنها راه کار عملی کاهش جوجه ریزی است تا تولید با مصرف یکی شود توقع از دولتی ها با توجه به مشکلاتی که دارند توقع نادرست می باشد بهتر است خودمان همت کنیم جوجه ریزی را کمتر کنیم اما کو گوش شنوا

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com