صنعت تخمگذار کشور به برنامه نیاز دارد نه شعار

صنعت تخمگذار کشور به برنامه نیاز دارد نه شعار
تصویر:رضا ترکاشوند - مدیرعامل اتحادیه میهن
مدیرعامل اتحادیه میهن ضمن ابراز ناراحتی از اینکه کانون مرغداران تخمگذار ایران به علت نا آگاهی از امور اجرائی اتحادیه میهن و حسن وجودی آنها در صنعت مرغداری تخمگذاری کشور و صرفا به علت تحریک اطرافیان اقدام به انجام اموری غیر حرفه ای میزند اعلام کرد نتیجه این رفتارها چیزی جز تفرقه در صنعت و خدشه دار کردن اتحاد فی مابین و متضرر شدن اعضاء نیست.
مهندس ترکاشوند پیرو نامه ارسالی کانون مرغداران تخمگذار ایران به معاونت امور دام کشور مبنی بر عدم کفایت اتحادیه میهن در امور صنعت تخمگذار کشور و انتقال وظیفه قانونی اتحادیه میهن در اختصاص سهمیه بندی نهاده ها از آن اتحادیه به کانون مرغداران تخمگذار کشور اعلام داشت: اتحادیه میهن تنها تشکل ملی کشور است که قانونا براساس اساسنامه امورات اجرائی صنعت تخمگذار ایران را پیگیری می نماید و تمام مرغداران تخمگذار به منظور برنامه ریزی و ساماندهی تولید کشور عضو این اتحادیه بوده و آن دسته از تولیدکنندگان که به صورت رسمی عضو این اتحادیه نیستند نیز به نوعی از خدمات اتحادیه میهن بهره می برند.
وی ادامه داد اتحادیه میهن طبق تفاهم نامه ای با وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت کلیه امورات اجرائی در زمینه جوجه ریزی، تولید و تنظیم بازار و صادرات تخم مرغ کشور را عهده دار می باشد .
ترکاشوند اظهار داشت که سامانه سمامت (سامانه مدیریت اطلاعات مرغ تخمگذار کشور) با هزینه اعضای این اتحادیه در ایران شکل گرفته که پایه برنامه ریزی سماصط کشور نیز بوده است و با این سامانه و با هماهنگی دفتر امور طیور و معاونت آن کلیه مرغداران تخمگذار کشور از این طریق ساماندهی و برنامه ریزی می شوند تا مدیریت تولید در ایران زیر سقف اتحاد و انسجام باقی بماند.
مدیر عامل اتحادیه میهن اعلام کرد بالاترین ظرفیت حمایتی از مرغداران تخمگذار کشور به اتحادیه میهن تعلق دارد و اعداد حمایتی سایر اصناف مربوط به تخمگذار ذاتا مربوط به واحد های تولید تخم مرغ نیست بلکه مربوط به تعدادی از شرکت های فرآوری کننده تخم مرغ می باشد نه تولید آن .
ترکاشوند اعلام کرد انجمن ها یا کانون  و... که به صورت پراکنده ایجاد شده اند قانونا جایگاهی برای امور اجرایی و برنامه ریزی کشور ندارند اما ما تلاش کرده ایم تا هر حمایتی که به نفع تولیدکنندگان تخم مرغ و صنعت فرآوری آن باشد را حمایت کنیم و در امور آنان نهایت همکاری را انجام دهیم تا صنعت در چرخه اهداف جهش تولید قرار گیرد و باقی بنماند و کوشش می کنیم تا موانع تولید را برای تولید کنندگان تخم مرغ چه عضو و چه غیر عضو از بین می بریم تا نتیجه آن که همان سفره مردم می باشد با کمترین مشکلی روبرو نشود.
مهندس ترکاشوند در انتهای مصاحبه خود اعلام کرد در روزگار سختی که کشورمان در آن به سر می برد به دنبال شعار و حرف های نمایشی نیستیم و تنها بر روی امور تولیدی و برنامه ریزی آن تمرکز کرده ایم و در این راه تنها به اهداف سازمانی خود که همان ساماندهی تولید و حمایت از تولیدکننده و ایجاد رفاه در تولید و اقتصاد کشور است پایبند هستیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com