شیوه تامین قراردادی مرغ در تهران اجرایی می‌شود

شیوه تامین قراردادی مرغ در تهران اجرایی می‌شود
معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر اجرای مدل تامین قراردادی مرغ در تهران گفت: در این شیوه دو تا سه زنجیره تولید وظیفه تامین مرغ تهران را عهده دار شده و نهاده‌های مورد نیاز آنها را تامین می کنند.
 حشمت اله عسگری روز چهارشنبه  در جلسه کمیسیون تنظیم بازار افزود: مدل تامین قراردادی مرغ در تهران باید با جدیت توسط سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری شود.
وی اذعان داشت: افزایش توزیع مرغ منجمدبه 400 تن در روز،تعیین زنجیره تولید و تامین قراردادی استان تهران ،توزیع مناسب جغرافیایی مرغ در سطح شهر  و نظارت و بازرسی ویژه، نقش موثری در تعادل قیمت مرغ خواهد داشت.
عسگری با اشاره به موضوع قیمت مرغ که به عنوان دغدغه مسولین همواره مورد توجه قرار گرفته افزود در همه جلسات تاکیدات صورت گرفته در راستای کاهش قیمت مرغ و جلوگیری از فشار اقتصادی بر مردم بوده است و در این زمینه دستگاههای نظارتی و تخصصی همواره تلاش کرده اند .

سازه های فولادی مهر جاوید

وی همچنین با توجه به قیمت مصوب تعیین شده برای مرغ در سطح بازار گفت: در جلسه قبل هم تاکید کردیم که جایگاه‌های توزیع و فروش مرغ نباید مرغ را به قیمت خارج از مصوب به دست مردم بدهند و  تامین مرغ با قیمت بالاتر و تحویل آن به مردم توسط این واحدها خلاف قانون است .
به گفته عسگری همچنین گشت های نظارت و بازرسی اقدامات خود را برای تنظیم بازار میوه و سایر کالاهای اساسی را با شدت بیشتری دنبال کنند و از هرگونه سواستفاده در فضای بازار جلوگیری بعمل آورند .
معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار تهران همچنین با اشاره به توزیع 30 هزار تنی روغن در اسفند ماه، کمبود آن در سطح بازار و همچنین فضای روانی ایجاد شده در این خصوص گفت: دستگاه‌های نظارتی و ذیربط ضمن ریشه یابی موضوع نظارت بیشتری را بعمل آورند.
عسگری افزود: تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی و هدف از برگزاری جلسات ایجاد رضایتمندی در سطح جامعه و افزایش رفاه اقتصادی برای مردم است و هر اقدامی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد .
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com