روزانه ۲۲۰ تن مرغ در مازندران توزیع می شود

روزانه ۲۲۰ تن مرغ در مازندران توزیع می شود
استاندار مازندران با بیان اینکه روزانه ۲۲۰ تن مرغ در استان توزیع می شود، مشکل شبکه توزیع را دلیل صف طولانی بیان کرد.
احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری تنکابن استاندار مازندران درباره صف طویل مرغ هم در شهرستان‌ها بیان داشت: روزانه ۲۲۰ تن مرغ در مازندران توزیع می‌شود، اما مشکلات شبکه توزیع که یکی از آنها صف طویل است باید بررسی و رفع شود زیرا در شأن مردم نیست.
وی با بیان اینکه راهکار جبران عقب ماندگی مازندران در گروی تعامل و همگرایی همه آحاد جامعه از مدیران تا صاحبنظران و مردم دانست و درباره تفویض اختیار به تنکابن افزود: مدیران کل و معاونان در چارچوب اختیارات و قانون اختیارات را تفویض کنند تا پیشرفت مازندران بهتر و سریع‌تر محقق شود.
حسین زادگان با بیان اینکه گزارش حضور مدیران کل در منطقه به طور مرتب منتشر شود، اضافه کرد: مدیر کل سیاسی استانداری اختیارات قانونی را به فرماندار ویژه تنکابن تفویض کند.
استاندار مازندران درباره ترافیک غرب مازندران هم بیان داشت: دراین باره درخواست آزاد راه ساحلی را به کشور دادم و وزیر راه هم دستور انجام مطالعات آن را دادند.
وی درباره مدیریت پسماند هم اظهار داشت: وضعیت کمپوست در تنکابن به مراتب بهتر از دیگر شهرستان‌ها به دلیل ساخت کارخانه کمپوست بوده اما شیرابه زباله تهدید جدی برای مازندران است و تصمیم داریم در بودجه ۹۸ با اولویت مدیریت پسماند دیده شود.
نماینده عالی دولت در مازندران درباره منطقه آزاد با اشاره به اختلافاتی که وجود داشت، گفت: پیشنهاد منطقه آزاد مازندران با سه لکه‌منفصل در نوشهر، فریدونکنار و امیر آباد داده شد تا جلوی اختلافات گرفته شود.
وی درباره طرح تنفس جنگل هم اظهار داشت: اصل این طرح خوب است اما مبارزه با قاچاق چوب باید در شورای تأمین شهرستان‌ها جدی گرفته شود.
حسین زادگان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در حال تهیه است، افزود: هر فردی که در این برهه مسئولیت قبول می‌کند در واقع نوعی ایثار کرده است.
این مسئول با بیان اینکه بروکراسی اداری در کشورهای جهان سوم یک پدیده جدی است، ادامه داد: این مسئله تا زمانی که شفاف سازی اداری در دستور کار قرار نگیرد، وضعیت بهتری پیدا نمی‌کند.
استاندار مازندران همچنین گفت: مصوب کردیم تا کارمندانی که چندین سال است در پست‌های حساس هستند و کمتر شناخته شده هستند، عملکردشان بررسی شده که اگر شائبه‌ای درباره شأن وجود داشته باشد، تغییر کنند که البته اتفاق برای مدیران هم خواهد افتاد.
 
کلمات کلیدی توزیع مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com