رفع مشکل تامین نهاده‌های دامی از طریق صادرات امکانپذیر است

رفع مشکل تامین نهاده‌های دامی از طریق صادرات امکانپذیر است
سلمان اسحاقی  در تشریح جزییات نشست خود با رییس سازمان امور عشایری کشور، گفت: در این نشست به بررسی مشکل تامین نهاده‌های دامی پرداختیم که نه تنها عشایر حوزه انتخابیه‌ام بلکه عشایر کل کشور با آن مواجه هستند.
دولت باید مجوز صادرات گوشت دام و مرغ را به عشایر بدهد
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رییس سازمان امور عشایری کشور دستوری برای رفع این مشکل داد، اما این گونه اقدامات همچون مُسکن عمل می‌کند. بنابراین رفع این مشکل در گروی نشست تمام مسئولان مربوطه در سطح کلان است که برای رفع دائمی مشکل تامین نهاده‌های دامی به یک نتیجه قابل قبولی برسند.

البرز گستر دارو

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون روش‌های مختلفی را می‌توان برای رفع این مشکل بکار گرفت، کما اینکه بنده در نشست با رییس سازمان امور عشایری کشور نیز پیشنهاد دادم از طریق صادرات گوشت دام و مرغ می‌توان بخشی از هزینه‌های تامین نهاده‌های دامی را تامین کرد.
وی تصریح کرد: اگر به دامداران و مرغداران اجازه داده شود که مازاد نیاز استانی خود را به سایر استان‌ها یا حتی دیگر کشورها صادر کنند، آنها می‌تواند از درآمد حاصل از آن، هزینه‌های نهاده‌های دامی مورد نیاز خود را تامین کنند، بنابراین چنانچه دولت مجوز صادرات بخشی از محصولات دامی را بدهد، فعالان این بخش می‌توانند هزینه‌های سنگین تامین نهاده‌های دامی را جبران کنند.

نوتریکا مهر کیان

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما تحقق این امر را از طریق استاندار خراسان جنوبی و وزارت کشور پیگیری خواهیم کرد، ضمن اینکه مجلس این آمادگی را دارد تا در جهت رفع مشکل تامین نهاده‌های دامی از عشایر کل کشور حمایت کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com