رشد قیمت ذرت در بازار کذب است

رشد قیمت ذرت در بازار کذب است
ورناصری گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه امسال واردات نهاده‌های دامی نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.
حمید ورناصری مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور در مراسم تخلیه نهاده‌های دامی در بندر چابهار با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی شرکت پشتیبانی امور دام تامین ذخایر استراتژیک است اظهار کرد: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی اقدامات بزرگی را در این زمینه انجام داده است.
وی افزود: در شرایط تحریم، که برخی کشور‌ها سعی می‌کنند شرایط سختی را برای کشور ما تحمیل کنند هنر دولت و مجموعه بخش خصوصی این است که ابزار تاب آوری خود را در برابر این اقدامات بکار بگیرد و اثرات تحریم را به حداقل برساند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اضافه کرد: نهاده‌های دامی یک از تاثیرگذارترین موضوعات در کشور است چرا که این نهاده‌ها منجر به تولید حدود ۲.۲ میلیون تن گوشت مرغ، ۸۵۰ هزار تن گوشت قرمز، ۹ میلیون تن شیر و ۹۰۰ هزار تن تخم مرغ می‌شود که تمامی این اقلام جزو اقلام اساسی کشور است؛ بنابراین تامین نهاده‌های دامی اهمیت فوق العاده‌ای برای کشور دارد.
ورناصری با اشاره به اینکه حجم سنگین واردات توسط شرکت پشتیبانی امور دام طی این مدت انجام شده و نتیجه آن دربازار قابل مشاهده است، گفت: در حال حاضر آرامش و ثبات را در بازار نهاده‌های دامی از جمله کنجاله، ذرت و جو مشاهده می‌کنیم. همچنین در بحث تولیدات دامی که وابسته به نهاده‌ها هستند شاهد فراوانی تولید هستیم.
 
نظرات شما
  •  

    محمدی گفت : ۹۸/۰۷/۰۷

    سلام فروش شرکت ها به قیمت 1875 تومان ذرت روس کذب است

    پاسخ...
  •  

    وحید گفت : ۹۸/۰۷/۰۸

    (!)تو چشم ملت نگاه میکنه دروغ میگه(!)

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com