رتبه نخست گلستان در صدور «دامدار کارت»

رتبه نخست گلستان در صدور «دامدار کارت»
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به صدور 300 دامدار کارت در این استان، گفت: استان گلستان رتبه نخست صدور دامدار کارت را در کشور داراست.

دکتر مختار مهاجر با اشاره به اینکه حمایت از دامداران عزیز یکی از سیاست های اصولی سازمان جهاد کشاورزی در استان گلستان است، اظهار کرد: تلاش ما این بوده است که از هر ظرفیتی برای این مهم بهره برده و در حد توان خود برای کاهش مشکلات دامداران استان گلستان گام های بلندی را برداریم.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از دامداران، طرح صدور «دامدار کارت» از نیمه دی ماه امسال در استان گلستان آغاز شده است، افزود: صدور این کارت اعتباری می تواند بخشی از مشکلات عدیده دامداران تلاشگر استان گلستان را در تامین نهاده های دامی مرتفع کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تاکید بر اینکه استان گلستان تا روز پنجشنبه گذشته بالغ بر 300 دامدار کارت صادر و توزیع کرده است، خاطرنشان کرد: استان گلستان با این تعداد صدور کارت در رتبه نخست کشور از این حیث قرار دارد که نشان از اهتمام ما برای کمک به دامداران عزیز است.

مهاجر با اشاره به اینکه مبلغ ریالی اعتبار کارتهای صادره تا به این تاریح بالغ بر 120 میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: تمامی پیگیری های لازم برای تامین و تخصیص اعتبار مجدد برای دامداران استان گلستان ادامه دارد و به زودی دور جدید صدور کارتهای موسوم به دامدار کارت را شاهد خواهیم بود.

استان گلستان به عنوان یکی از استان های دارای ظرفیت های متعالی در بخش کشاورزی و دامپروری است که محور توسعه این استان نیز در سالهای اخیر در همین حوزه تعریف شده و توسعه دامپروری و رفع موانع در این حوزه می تواند به توسعه پایدار این استان کمک شایانی کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com