دولت ملزم به تولید ۵۰درصد از نیاز کشور به نهاده دامی طی ۴ سال شد

دولت ملزم به تولید ۵۰درصد از نیاز کشور به نهاده دامی طی ۴ سال شد
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: با تصویب ماده ۵ طرح تقویت امنیت غذایی مقرر شده است طی دوره ۴ ساله ۵۰ درصد نیاز به نهاده‌های دامی و محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور در داخل تولید شود.

محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تصویب ماده ۵ طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی در صحن علنی مجلس، گفت: در طرح مذکور به دنبال این هستیم که دستگاه‌های متولی به ویژه وزارت جهاد کشاورزی در راستای تولید محصول بروکراسی‌های اداری و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان را برطرف کنند.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ماده ۵ طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی به تولید محصولات کشاورزی خصوصا نهاده‌های دامی اختصاص داده شده زیرا امروز یکی از مشکلات کشور امنیت غذایی و تولید گوشت سفید و قرمز است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تصویب ماده ۵ طرح تقویت امنیت غذایی مقرر شده است طی دوره ۴ ساله ۵۰ درصد نیاز به نهاده‌های دامی و محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور در داخل تولید شود که امیدواریم به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منتبع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با تصویب نهایی طرح تقویت امنیت غذایی امیدواریم با سرعت اجرایی شود تا تمامی قابلیت‌ها در این حوزه به کار گیری شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com