دولت آمریکا ۳ میلیارد دلار گوشت و لبنیات از کشاورزان می‌خرد

دولت آمریکا ۳ میلیارد دلار گوشت و لبنیات از کشاورزان می‌خرد
به نقل از سی ان بی سی، دونالد ترامپ اعلام کرد آمریکا برنامه خرید سه میلیارد دلار لبنیات، گوشت و محصولات کشاورزی را از کشاورزان و دامداران این کشور در اوایل هفته آینده آغاز می کند.
با مختل شدن زنجیره‌های عرضه در سراسر آمریکا، کشاورزان مجبور شده اند محصولات خود را نابود کرده و شیر و محصولات فاسد شدنی را که قابل انبار کردن نیستند دور بریزند. قیمت و تقاضا برای محصولات کشاورزی طی تعطیلی های سراسری در این کشور سقوط کرده و کشاورزان با حجم بالایی از محصولاتی مواجه شده اند که قادر به فروش آنها نیستند.
دونالد ترامپ اخیراً یک برنامه کمکی 19 میلیارد دلاری را با عنوان « برنامه کمک غذایی ویروس کرونا» اعلام کرده بود که طبق آن 16 میلیارد دلار به کشاورزان و دامداران و 3 میلیارد دلار به خرید محصولات کشاورزی تازه ،محصولات لبنی و گوشت برای توزیع در بانک های غذا اختصاص داده می شد. وزارت کشاورزی آمریکا تایید کرد 1.3 میلیارد دلار طبق این برنامه برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.
بانک های غذای آمریکا که برای میلیون ها نفر بسته های غذایی آماده می کنند، طی همه گیری ویروس کرونا نیروهای کار خود را از دست داده و بسته شده اند.
با بسته شدن برخی از بزرگترین کشتارگاه های آمریکا به خاطر ویروس کرونا، بسیاری از مردم آماده کمبود گوشت در این کشور می‌شوند. ترامپ دستور داده کارخانه های فرآوری گوشت علیرغم بیمار شدن کارکنان آنها باید باز بمانند.
برخی کشتارگاه های مرغ هم به خاطر کمبود نیروی کار مجبور شده‌اند حیوانات خود را معدوم کنند. بسته شدن کارخانه ها در سراسر آمریکا باعث از دست رفتن میلیون‌ها دام از جمله خوک، مرغ و گوساله می شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com