خبری ازتصویب نرخ جدیدمرغ نیست

خبری ازتصویب نرخ جدیدمرغ نیست
محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه خبری از تصویب نرخ جدید مرغ از سوی سازمان حمایت نیست، اظهار کرد: با توجه به اعتراض انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی به تصویب قیمت ۹۸۰۰ تومانی مرغ، قرار شد طبق هزینه‌های تولید، نرخ جدید اعلام شود.
وی افزود: اگرچه معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، قیمت منطقی هر کیلو مرغ برای مصرف کننده را ۱۰ هزار و ۵۰۰ و انجمن ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان می‌داند، اما تا کنون هیچ یک از این نرخ‌ها به تصویب نرسیده است.
یوسفی قیمت ۹۸۰۰ تومانی برای هر کیلو مرغ را غیرکارشناسی دانست و گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، نرخ ۹۸۰۰ تومان برای فروش هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها ناعادلانه است که انتظار می‌رود سازمان حمایت هر چه سریع‌تر در اعلام نرخ مصوب تجدید نظر کند.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با تکذیب کاهش جوجه ریزی و عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها بیان کرد: ماهانه ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزارتن مرغ در کشور تولید می‌شود که بخشی از این میزان باید به بازار‌های هدف صادر شود.
وی در پایان نرخ هر کیلو ذرت را یک هزار و ۳۰۰ و کنجاله سویا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به استمرار مشکلات حمل و نقل، نمی‌توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت بازار نهاده‌های دامی داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com