خبری از دل و جگر دام‌های زنده وارداتی نیست

خبری از دل و جگر دام‌های زنده وارداتی نیست
رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه گفت: در حال حاضر خبری از دل و جگر دام‌های زنده وارداتی نیست.
غلامحسین شیرازی، رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه ، درباره بازار دل و جگر دام‌های زنده وارداتی گفت: در حال حاضر خبری از دل و جگر دام‌های زنده وارداتی نیست.
وی با اشاره به اینکه قیمت هر سیخ جگر ۴ هزار تومان است، تصریح کرد: هر کیلو دل و جگر به قیمت ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است.
شیرازی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دل و جگر در تهران مشغول به فعالیت اند، گفت: متاسفانه بسیاری از این واحد‌ها روبه تعطیلی هستند.
شیرازی بیان کرد: امیدواریم تلاش و راهکار‌هایی برای صنف دل و جگر و قلوه درنظر گرفته شود تا قاچاق این صنف هم به حداقل برسد.
وی تأکید کرد: افزایش جگرکی‌های بساط گستر لطمه شدیدی به این صنف زده‌اند. جگرکی‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند، این بساطی‌ها اصلاً بهداشت مناسب ندارند و ما از مردم می‌خواهیم از آنها جگر نخرند، در خیابان آب نیست و جگر هم در معرض هوای آزاد زود فاسد می‌شود. این مسأله باعث می‌شود دید مردم نسبت به جگر عوض شود. ما بار‌ها با شهرداری در این باره مکاتبه کرده‌ایم، اما آنها هم می‌گویند، چون سطح بیکاری در جامعه بالاست خیلی نمی‌توانیم به آنها سخت بگیریم.
رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه  در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم که تحت هیچ شرایطی از کنار جاده‌ها و مراکز غیر مجاز گوشت خریداری نکنند، چرا که هیچ گونه نظارتی بر فرآیند کشتار این دام‌ها نیست و ممکن است به سبب وجود آلودگی، مصرف کنندگان دچار مشکل شوند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com