حل مشکل تخصیص و حمل نهاد های مرغداران

حل  مشکل تخصیص و حمل نهاد های مرغداران
دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: به لحاظ تخصیص، نهاده‌های مرغداران را عرضه می‌کنند ولی حمله نهاده‌ها به تعویق افتاده بود که طی چند روز گذشته مشکل تخصیص و حمل نهاد های مرغداران در حال حل شدن است.
رضا مبصری، در خصوص وضعیت قیمت و عرضه مرغ در بازار، گفت: در حال حاضر در بازار مرغ افزایش قیمتی وجود ندارد و مبنا قیمت مرغ ۳۱ هزارتومان است.

وی افزود: در عرضه مرغ مشکلی وجود ندارد و کمبودی در بازار حس نمی‌شود و مرغ با قیمت مصوب و حتی کمتر به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت در خصوص روند عرضه نهاد به مرغداران بیان کرد: به لحاظ تخصیص، نهاده‌های مرغداران را عرضه می‌کنند ولی حمل نهاده‌ها به تعویق افتاده بود که مجدداً طی چند روز قبل حمل نهاد‌ها نیز سرعت گرفته است.
 
مبصری خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته مشکل تخصیص و حمل نهاد های مرغداران در حال حل شدن است.
 
وی در خصوص وضعیت واردات مرغ گفت: واردات مرغ یک مرحله بنابر مصوبه دولت انجام شده، ولی در حال حاضر واردات مرغ متوقف شده و واردات جدید انجام نشده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ عنوان کرد: واردات تخم مرغ نطفه دار نیز انجام می‌شود که این تخم مرغ نطفه دار ۲۱ روز بعد تبدیل به جوجه می‌شود و بر روی جوجه ریزی تاثیر می‌گذارد در نهایت نیز باعث ارزان‌تر شدن قیمت جوجه یک روزه می‌شود، زیرا جوجه‌ریزی شب عید از ۱۵ بهمن فروکش می‌کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com