حجم توزیع مرغ در استان‌های مسافرپذیر افزایش می‌یابد

حجم توزیع مرغ در استان‌های مسافرپذیر افزایش می‌یابد
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: به واسطه نیاز بالای استان‌های مسافرپذیر به مرغ منجمد و گرم، حجم توزیع مرغ در این استان‌ها افزایش می‌یابد.
حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، در خصوص عرضه گوشت مرغ منجمد و گرم در سراسر کشور خاطرنشان کرد: عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.
وی افزود: قیمت مرغ گرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مرغ منجمد کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که در مراکز مختلف در سراسر کشور توزیع می‌شود.
ورناصری در رابطه با توزیع گوشت مرغ منجمد در استان‌های مسافرپذیر تصریح کرد: به واسطه حجم بسیار بالای عرضه مرغ گرم و منجمد ‌در سراسر کشور و تمام استان‌ها از جمله استان تهران و به ویژه استان‌هایی که مسافرپذیر هستند ما حجم عرضه خود را در آنها افزایش دادیم.
وی افزود: همچنین در کنار این موضوع هماهنگی و نظارت‌های بسیار خوب سازمان‌های نظارتی، سازمان‌تعزیرات، دادستانی‌های سراسر کشور و همین طور مجموعه سازمان حمایت از مصرف‌کننده در کنار تامین خوبی که اتفاق افتاد باعث کاهش قیمت مرغ و گوشت در بازار شد به نحوی که میانگین کشوری در دو روز گذشته با کاهش مواجه بوده است و ما این روند را در عرضه مرغ منجمد و گرم ادامه خواهیم داد تا به نرخ مصوب مورد انتظار برسیم و این کاهش همچنان ادامه داشته باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com