جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران

جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران
کریم صدیقیان امروز  از خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: گوشت گوساله به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان از دامداران استان خریداری می‌شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله است و پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان به خرید گوشت گوساله از آنها اقدام کرده است گفت: اولویت خرید گوشت گوساله در استان از تولیدکنندگان و تشکل هایی همچون تعاونی ها، اتحادیه‌ها و زنجیره های بخش دام است. صدیقیان با تاکید بر آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تحویل گوشت گوساله از کشتارگاه های معرفی شده در سطح استان گفت: دامداران یا تشکل ها و تعاونی های طرف قرارداد باید در یک کشتارگاه مجهز به بسته بندی، دام را کشتار کرده و تحت نظر کارشناسان گوشت را بسته بندی کرده و در نهایت تحویل دهند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای عقد قرارداد و خرید گوشت قرمز وجود ندارد افزود: قیمت قطعی خرید گوشت از محل مازاد تولیدات داخل به صورت پنج تکه مشروط بر رعایت درصد استاندارد قطعات، مفاد قرارداد تائید شده و سایر شرایط و ضوابط مربوطه هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان تعیین و اعلام شده است. مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان شرایط خرید گوشت از امروز در استان آذربایجان شرقی مهیا شده است افزود: سعی بر این که پول این عزیزان بصورت نقدی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com