جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید
تصویر:دکتر محمد جواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت
پنجمین دوره‌ی این جایزه با رشد ۳۱ درصدی مشارکت و با حضور ۱۹۰ شرکت و موسسه در قالب ۱۲ گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور روسای نهاد‌های انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، دکتر محمد جواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: در این دوره گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشترین آمار مشارکت را داشته اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فرآیند کار این دوره اظهار داشت: جایزه ملی تعالی و پیشرفت بعد از ثبت‌نام شرکت‌ها و موسسات در فرآیند پنجمین دوره جایزه، تلاش نمود تا با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی متعدد به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌ها و موسسات و ارزیابان، در جهت اشاعه فرهنگ تعالی و توسعه توانمندی‌های مدیریتی ذینفعان کلیدی خود در سطوح مختلف گام موثر بردارد.
وی همچنین از افزایش ۲.۵ برابری ساعات آموزش در این دوره نسبت به دوره‌های قبل خبر داد و گفت: در این‌دوره مجموعا ۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش ویژه مدیران شرکت‌ها و ارزیابان برگزار شده است.
 
وزیر اسبق اقتصاد افزود: فرایند ارزیابی شرکت‌ها و موسسات با همکاری ۱۰۰ ارزیاب ارشد، ۲۵۵ ارزیاب و همچنین ۲۵ پایشگر و ۴۰ مشاهده‌گر در سه سطح تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس در بازه زمانی آذر ماه ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شده است.
ایروانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از ماموریت‌های اصلی جایزه ملی تعالی و پیشرفت، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) می‌باشد، در این دوره از جایزه یکی از محور‌های مهم مورد بررسی، عملکرد و اهتمام شرکت‌ها و موسسات در حوزه شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و شعار‌های سالیانه بوده است که در این زمینه نیز شرکت برتر معرفی خواهد شد.
گفتنی است؛ مراسم اهدای جوایز با حضور شرکت‌های برتر و روسای نهاد‌ها به صورت حضوری در روز یکشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد و سایر شرکت‌های حاضر در فرایند جایزه ملی تعالی و پیشرفت به صورت برخط در این مراسم حضور خواهند داشت.
پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com