تک نرخی شدن بازار مرغ در دو ماه آینده

تک نرخی شدن بازار مرغ در دو ماه آینده
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران درباره وضعیت بازار مرغ و تخم‌مرغ گفت: هم‌اکنون مرغ به نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در واحدهای صنفی و میادین تره‌بار توزیع می‌شود.

مهدی یوسف‌خانی افزود: در ماه‌های پیش علت گرانی مرغ کاهش تولید جوجه یک روزه بود و برای رفع این مشکل به تولید جوجه یک‌روزه و واردات تخم‌مرغ نطفه‌دار پرداختیم هنوز به شرایط عادی بازنگشته‌ایم، ولی شرایط رو به بهبود است و دریکی دو ماه آینده مشکل برطرف می‌شود و دیگر بحث مرغ آزاد و مصوب نداریم و بازار مرغ تک‌نرخی می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بازار آزاد نرخ خود را دارد و مرغ باقیمت آزاد تهیه،کشتار و عرضه می‌شود و در ماه‌های آینده که  وضعیت تولید بهتر شود قیمت‌ها نیز تک‌نرخی می‌شود.

یوسف خانی با اشاره به وضعیت بازار تخم‌مرغ گفت: در روزهای اخیر تخم‌مرغ مقداری افزایش قیمت داشته است و تا مرز ۱۹ هزارو  ۵۰۰ تومان رسیده در هفته‌های قبل وضعیت بهتر بود حتی تا زیر نرخ مصوب یعنی ۱۳ هزار تومان هم رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت تخم‌مرغ یک ماه‌ رو به افزایش است و نرخ مصوب تخم‌مرغ ۱۷ هزار تومان است. ولی تولید تخم‌مرغ کم است و باید بیشتر شود و دریکی دو ماه آینده وضعیت بهتر می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com