تولید مرغ زنجان به اندازه 3 برابر نیاز استان است

تولید مرغ زنجان به اندازه 3 برابر نیاز استان است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان میزان تولید مرغ استان را 120 تن اعلام کرد و گفت: میانگین تولید روزانه مرغ در زنجان حدود ۳ برابر نیاز استان است،
ناصر فغفوری اظهار کرد: بازار مرغ به روال عادی برگشته و مشکلی از نظر تامین مرغ مورد نظر همشهریان وجود ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: میانگین تولید روزانه مرغ در استان حدود ۳ برابر نیاز است، به طوری که میزان تولید مرغ در زنجان ۱۲۰ تن است که از این میزان فقط ۴۰ تن در زنجان مصرف و بقیه به سایر استان‌ها صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه طبق مصوبه قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است، گفت: در زنجان نیز این مصوبه اجرایی می‌شود، قیمتی که از همه استان‌ها پایین‌تر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به هماهنگی انجام شده با سایر استان‌ها در زمینه نزدیک کردن قیمت مرغ به قیمت استان زنجان ادامه داد: در زمینه جوجه‌ریزی مشکل حل شده و با این شروع جوجه‌ریزی، دغدغه مردم در این باره حل خواهد شد.
وی تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شده است تا مرغداران پس از تامین مرغ مورد نیاز استان، نسبت به ارسال این کالا به سایر استان‌ها اقدام شود.
فغفوری از تشدید نظارت بر بازار به منظور تعدیل آن خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز مرغ در همه نقاط شهر برای همشهریان قابل دسترس است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com