تولید روزانه بیش از ۲۰۰ تن تخم مرغ در قم

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ تن تخم مرغ در قم
مهرداد غضنفری درباره تنظیم بازار کالاهای اساسی به‌ویژه تولید و توزیع تخم‌مرغ گفت: در بخش توزیع، سازمان صمت وظیفه مهمی دارد، با توجه به نوساناتی در بازار تخم‌مرغ، دفتر اقتصادی استانداری بر کانون‌های توزیع تخم‌مرغ نظارت می‌کند.
وی با تاکید بر برخورد با هرگونه تخلف در تولید و توزیع کالاهای اساسی مردم گفت: در راستای تنظیم بازار تخم مرغ از یک دی‌ماه به طور متوسط ۴۳ تن تخم‌مرغ تأمین و توزیع‌شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر تأمین نهاده‌های مرغداری‌های استان به صورت کامل و تولید بیش از ۲۰۰ تن تخم‌مرغ روزانه در قم گفت: با توجه به اقدامات انجام شده قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در درب کارخانه ۱۴ هزار تومان است و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تولیدکنندگان می‌توانند ۳۰ درصد از تولید خود را با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان ویژه مصرف‌کننده توزیع کنند.
وی افزود: سازمان صمت برای حفظ تعادل در بازار باید ضمن بازرسی و نظارت، پاسخگو نیز باشند تا دچار کمبود نشویم.
غضنفری با تأکید بر اینکه وقتی نظام عرضه و تقاضا حاکم شود و میزان تولید بیشتر از تقاضا شود قیمت کاهش پیدا می‌کند افزود: باید به تصمیم‌ها پایبند باشیم و با نگاه عقلایی و منطقی و کارشناسانه به تنظیم بازار بپردازیم و در مورد کالاها تلاش کنیم تک‌نرخی عمل کرده و مانع از نوسان در بازار شویم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com