تولید 8000 تن گوشت قرمز و سفید در تنکابن

تولید 8000 تن گوشت قرمز و سفید در تنکابن
ابراهیم کاویانی از تولید هفت هزار و 900 تن گوشت قرمز و سفید در واحدهای دامپروری شهرستان تنکابن در سال گذشته خبر داد و گفت: از این مقدار گوشت تولیدی دو هزار و 900 تن گوشت قرمز و پنج هزار تن گوشت سفید است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن ادامه داد: این شهرستان دارای 38 هزار و 445 راس دام سنگین، 233 هزار و 225 راس دام سبک و دو واحد صنعتی دام سنگین است.
کاویانی با بیان اینکه ظرفیت جوجه ریزی یکروزه این شهرستان 609 هزار قطعه در هر دوره است، افزود: 27 واحد مرغداری و چهار واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 162 هزار و 500 قطعه در هر دوره در این شهرستان فعال است.
وی با اشاره به نقش کارشناسان در واحدهای پرواری و دامداری این شهرستان، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و ارائه توصیه های فنی کارشناسان این مدیریت و آشنایی دامداران و تولیدکنندگان به مسائل علمی پرواربندی در واحدهای پرواربندی بره و گوساله، موجب کاهش هزینه تولید، افزایش بازدهی اقتصادی، سودآوری و در نهایت پایداری اشتغال مولد و تامین امنیت غذایی جامعه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن به تولید شیر در نیمه نخست امسال اشاره کرد و افزود: ظرفیت شیر تولیدی این شهرستان در سال، 11 هزار تن است و 6 سکوی جمع آوری شیر نیز در این شهرستان فعال است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com