توزیع تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداران آذربایجان‌غربی

توزیع تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداران آذربایجان‌غربی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداران توسط دولت و با قیمت مناسب توزیع می‌شودکه این تدبیر نیز در کاهش قیمت مرغ موثر خواهد بود.
توزیع تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداران توسط دولت با قیمت مناسب در آذربایجان‌غربی
غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداران توسط دولت و با قیمت مناسب توزیع می‌شود که این تدبیر نیز در کاهش قیمت مرغ موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: با هدف متعادل سازی بازار گوشت مرغ استان روزانه ۲۴ تن مرغ منجمد در سطح استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان توزیع می‌شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای افزایش تولید گوشت مرغ، جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه ارتقاء می‌یابد و همچنین عرضه روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ مازاد طی روزهای اخیر در شهرهای مختلف استان، موجب کاهش تقاضا برای آن و ایجاد تعادل نسبی در بازار شده است.
بابایی با بیان اینکه استان با بیش از ۷۰۰ واحد مرغداری جز و استان‌های دارای زنجیره کامل مرغ در کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: امید می‌رود با ورود مرغ‌های تولید شده به چرخه کشتار، شاهد کاهش قیمت مرغ در بازارهای استان باشیم.
وی با اشاره به روند کاهش قیمت مرغ در استان طی روزهای اخیر و نزدیک شدن به قیمت واقعی و تنظیم بازار، یادآور شد: با افزایش توزیع مرغ منجمد در استان، افزایش کشتار مرغ و بازرسی‌های مداوم از مراکز توزیع، بهای مرغ گرم به قیمت واقعی خود نزدیک می‌شود.
این مقام مسوول بر تداوم بازرسی و نظارت بیشتر بر روند توزیع نهاده‌های تولید، کشتار و توزیع مرغ در استان تاکید و خاطرنشان کرد: این روند تا تعادل قیمت مرغ در بازار ادامه خواهد داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com