توزیع۵۰۰ تن نهاده دامی در بین عشایر پارس‌آباد

توزیع۵۰۰ تن نهاده دامی در بین عشایر پارس‌آباد
معرفت آذری افزود: تا اتمام سال‌جاری ۵۰۰ تن نهاده دامی دیگر و در واقع در مجموع یک هزار تن نهاده دامی در بین عشایر شهرستان پارس‌آباد توزیع خواهیم کرد.
وی با بیان این‌که شرکت توزیع‌کننده نهاده‌های دامی در شهرستان پارس‌آباد با مشکل مواجه شده است، ادامه داد: امور عشایری استان اردبیل با همکاری اتحادیه دامی استان مستقیماً به توزیع نهاده دامی در شهرستان پارس‌آباد وارد شده است.
مدیرکل امور عشایری استان اردبیل بیان کرد: جامعه عشایری استان اردبیل ۱۲ هزار و ۸۰۰ خانوار است که ۶۶ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد و یک و نیم میلیون واحد دامی در استان اردبیل وجود دارد که تامین نهاده‌های دامی عشایر وظیفه اصلی ما است.
آذری تصریح کرد: در حوزه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز ۴۸ درصد عشایر مستقر هستند که نزدیک به ۵۰ درصد دام عشایر استان در این ۲ شهرستان قرار دارد.
وی گفت: با توجه به اینکه امسال به‌خاطر شرایط آب و هوایی با خشکسالی مواجه هستیم، نزدیک به ۲۸ هزار تن نهاده‌های دامی در استان اردبیل توزیع کردیم که این حرکت باعث شده که قیمت نهاده‌های دامی پایین بیاید و عشایر به آسانی و زودتر به نهاده‌های دامی دسترسی پیدا کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com