تمرکز بر زنجیره عرضه مرغ در دستور کار ستاد تنظیم بازار

تمرکز بر زنجیره عرضه مرغ در دستور کار ستاد تنظیم بازار
معاون استاندار سمنان بابیان اینکه قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی باقیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان باید عرضه شود،گفت: تمرکز بر زنجیره عرضه مرغ در دستور کار ستاد تنظیم بازار است.
حشمت‌الله عسگری صبح یک‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه برای حفظ آرامش و ثبات بازار،قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی باقیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود، ابراز داشت: در صورت مشاهده افزایش قیمت،با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی ضمن بیان اینکه سازمان تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی بر نحوه عرضه و قیمت گوشت مرغ در استان، باید توجه کافی و ویژه داشته باشند، افزود:کماکان می‌بایست با جدیت توجه به نظارت بر بازار و حفظ آرامش در دستور کار قرار داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه مراقب‌ها و تمهیدات لازم برای تأمین نیاز دام در عید قربان می‌بایست اندیشیده شود، ابراز داشت:خوشبختانه کمبودی از این نظر وجود ندارد اما این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های نظارتی در این ایام بر عرضه دام زنده نظارت‌های خود را افزایش دهند.
عسگری در ادامه تصریح کرد:تمرکز بر شیوه و زنجیره عرضه مستقیم در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد،این مهم در شهر سمنان در حال انجام است و می‌طلبد تا شهرداری و فرمانداری سمنان هرچه زودتر راه‌اندازی دو بازارچه عرضه مستقیم را به انجام برسانند.
وی افزود:برای مدیریت و کنترل بازار علی‌رغم اینکه ثبات در بازار طی چند ماه اخیر وجود داشت،لازم است تا پایش مستمر همچنان در دستور کار قرار داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه مراقبت در خصوص برداشت گندم،نظارت بر خرید آن و همچنین نظارت بر قیمت نان به‌صورت ویژه در دستور کار ستاد باید واقع شود، اضافه کرد:با سودجویان نحوه قیمت‌گذاری در بازار محصولات لبنی استان نیز به‌صورت قاطع باید انجام می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com