تصویب 100 میلیارد ریال تسهیلات برای مرغداری های راکد بوشهر

تصویب 100 میلیارد ریال تسهیلات برای مرغداری های راکد بوشهر
استاندار بوشهر گفت: با موافقت سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور 100 میلیارد ریال تسهیلات برای فعال سازی مرغداری های راکد این استان مصوب شد.
عبدالکریم گراوند افزود: انتظار می رود با جذب این میزان تسهیلات زمینه فعال سازی 50 واحد مرغداری راکد این استان با میزان اشتغال میانگین هر واحد پنج تن فراهم شود.
وی بیان کرد: در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی و تعاونی مرغداران استان بوشهر باید برای سرعت بخشی در روند پرداخت این تسهیلات با بانک سینا بعنوان بانک عامل تسهیلات یاد شده رایزنی و همکاری کنند.
گراوند همچنین با تاکید بر برگزاری مستمر نشست های کارگروه رفع موانع تولید گفت: در قالب این کارگروه مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های تامین اجتماعی، مالیات و سرمایه درگردش برطرف شود.
استاندار بوشهر یادآورشد: شرایط کنونی اقتصاد کشور ایجاب می کند بیش از پیش برای فعال سازی ظرفیت واحدهای تولیدی استان تلاش کرد.
گراوند تاکید کرد:دراین ارتباط باید گزارش کاملی از واحدهای راکد صنعتی و همچنین کشاورزی مرتبط با صنعت مشخص شود.
وی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات مربوط به واحدهای اقتصادی راکد و همچنین واحدهای تولیدی با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی است.
گراوند افزود: پارسال بانک های استان بوشهر در پرداخت تسهیلات رونق تولید همکاری خوبی داشتند با این وجود ظرفیت برای همکاری و پرداخت تسهیلات بیشتر وجود دارد.
استاندار بوشهر یادآورشد: بانک های این استان در سری نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید یکهزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته پرداخت کردند.
وی اظهار کرد: برخی از مشکلات پرداخت تسهیلات ناشی از ضعف ساختار اداری است که مدیران برای کاهش آن باید تلاش حداکثری داشته باشند.
گراوند تاکید کرد: در این حوزه مدیران باید از اختیارات قانونی خود برای سرعت بخشی در کار مردم و گره گشایی از مشکلات استفاده کنند.
گراوند همچنین با تقدیر از مدیران بانک سینا در پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی افزود: بانک سینا بیش از 400 میلیارد ریال سهمیه پرداخت تسهیلات داشته که بطور صددرصدی محقق شده است
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com