تسریع روند ترخیص و خروج نهاده‌های دامی در بندر امام

تسریع روند ترخیص و خروج نهاده‌های دامی در بندر امام
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از تسریع روند ترخیص و خروج نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
حمید بدوی درباره آخرین وضعیت حمل و نقل نهاده‌های دامی از انبارهای بندر امام، اظهار کرد: با تمهیداتی که در نظر گرفته شد و با همکاری اداره‌کل راهداری و اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی، وضعیت تامین کامیون برای جابه‌جایی نهاده‌های دامی بهتر شده و روند ترخیص و خروج نهاده از انبارها نیز بهبود یافته است.
وی افزود: وضعیت ورودی کامیون‌ها برای جابه‌جایی نهاده‌های  دامی در مقایسه با ماه گذشته، دو برابر شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی در انبارهای بندر امام خمینی(ره) وجود دارد، گفت: نهاده همیشه در انبارها موجود است. با خروج نهاده از انبارها، کشتی‌های جدید پهلو می‌گیرند و بار خود را در انبارها تخلیه می‌کنند. در حال حاضر سرعت خروج نهاده‌های دامی از انبارها نسبت به سرعت ورود آن افزایش یافته است.
وی افزود: در خوزستان کمبود ذرت وجود ندارد. موجودی ذرت در بخش دولتی مشکلی ندارد و بخش خصوصی نیز واردکننده این کالا است.
بدوی با اشاره به اینکه وضعیت تامین و توزیع نهاده دامی در خوزستان پایدار است، گفت: حداقل تا سه ماه آینده و یا بیشتر، مشکلی برای تامین نهاده‌های دامی نیست. نهاده‌های دامی در انبارهای بندر امام و انبارهای ذخایر استراتژیک موجود است و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com