تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می‌شود

تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می‌شود
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با تأکید بر اینکه ذخایر استراتژیک استان همدان خوب است، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، ۴۴ هزار و ۸۳۲ تن نهاده در استان توزیع شده است.
ابولفضل اینانلو، با بیان اینکه میزان توزیع نهاده‌ها به مرغداران نسبت به مدت مشابه ۲.۵ برابر افزایش داشته است، اظهار کرد: در راستای حمایت از زیربخش دام و طیور از ابتدای امسال تا پایان شهریور، ۱۳ هزار و ۷۷۰ تن جو، ۱۳ هزار و ۳۲۸ تن ذرت و ۱۷ هزار و ۷۳۴ تن کنجاله سویا توسط اداره کل پشتیبانی امور دام با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان توزیع شده است.
وی با تأکید بر اینکه تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر تخصیص ارز انجام گرفته و نهاده‌ها خریداری شده و در حال حمل به استان هاست که ۹۰۰۰ تن ذرت، ۴۰۰۰ تن جو و ۲۰۰۰ تن سویا برای استان همدان تخصیص داده شده است.
اینانلو در ادامه خاطرنشان کرد: کمتر شدن حجم نهاده‌های دامی باید مدیریت شود به‌طوریکه نهاده‌ها باید در اختیار واحدهایی قرار بگیرد که در حال تولید هستند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به اینکه میزان ذخایر استراتژیک استان همدان خوب است، بیان کرد: هر زمان که ستاد تنظیم بازار اعلام کند، آماده توزیع نهاده‌ها هستیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com