تامین نهاده مشکل بزرگ دامداران

تامین نهاده مشکل بزرگ دامداران
امام جمعه دامغان با بیان اینکه دامداران مشکل تامین نهاده برای خوراک دام هایشان دارند، گفت: دامداری شهرستان روبه نابودی است.

حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه بیان کرد: یکی از مشکلاتی که دامداران ما در شهرستان دارند، کمبود و مشکل در تأمین نهاده‌های دامی است که از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه اقدامی صورت دهند.

وی با بیان اینکه کمبود نهاده‌ها سبب شده تا دامداران در تأمین علوفه و غذای مورد نیاز دام‌هایشان با مشکل روبرو شوند و دامداری آن‌ها رو به نابودی است، افزود: بسیاری از دامداران شهرستان در این زمینه مشکل دارند و لذا مسئولان باید به فکر این امر باشند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه مطالبات کارگران و کارکنان فولاد و ذوب آهن از دیگر موضوعاتی است که خواهان رسیدگی آن توسط مسئولان ارشد استانی و شهرستانی هستیم، گفت: مطالبه اقشار مختلف، مقابله با نظام نیست بلکه حق مردم است و مسئولان باید به مطالبات توجه داشته باشند زیرا حقوق کارگران در واقع تنها راه معیشت این قشر است که امروز تحت فشار اقتصادی هستند.

رستمیان با بیان اینکه کارگران و کارکنان فولاد و ذوب آهن دامغان اعتراض خود را در زمینه اجرای قانون همسان سازی حقوق‌هایشان اعلام کرده‌اند، گفت: این قشر از مسئولان می‌خواهند که توجه به مشکلات حوزه درمان آنها بیش از گذشته تقویت شود.

وی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی با بیان اینکه این شخصیت والا مقام می‌تواند الگوی خوبی برای همگان باشد، تاکید کرد: شهید سلیمانی تمام عمر خود را در راه انقلاب و جهاد گذراند.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با مستکبران، ایستادگی و مقاومت است، گفت: دشمن نشان داد که راه دیگری وجود ندارد و لذا باید در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد و از سیره این شهید گرانقدر برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com