تامین سبوس تشکل های تولیدی و کارخانجات خوراک دام با قیمت تعیین شده

تامین سبوس تشکل های تولیدی و کارخانجات خوراک دام با قیمت تعیین شده
در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان خراسان رضوی، تامین سبوس تشکل های تولیدی و کارخانجات تولید خوراک دام با قیمت تعیین شده توسط کارخانجات آرد مورد تاکید قرار گرفت. 
به گزارش موج، در این جلسه که با حضور ریاست سازمان و معاونین و روسای ستادی سازمان و روسا و نمایندگان سایر نهادها و دستگاههای مرتبط برگزار شد، با توجه به تعهد کارخانجات آرد مبنی بر رعایت موارد مذکور ، بر لزوم رعایت قیمت فروش کلیه سبوس استحصالی به قیمت 2300 ریال تاکید شد.
همچنین مقرر گردید پس از اجرای مصوبه فوق، اتحادیه ها و تشکل های تخصصی تولیدات دامی نسبت به تعدیل قیمت گوشت بر اساس ضریب تاثیر قیمت سبوس در قیمت تمام شده خوراک دام و نهایتا تولید گوشت (دام زنده)، اقدام نموده و در طرح های تنظیم بازار مشارکت موثرتری داشته باشند.
در این جلسه با ارائه گزارشی از روند جذب سهیمه برنج کالا برگی توسط عاملین توزیع، با تاکید بر جذب حداکثری برنج کالا برگی توسط عاملین در جهت دسترسی بیشتر شهروندان به این کالا مقرر شد علاوه بر اطلاع رسانی لازم و موثر به عاملین صنفی توزیع، عوامل توزیع خوشنام و خوش سابقه دارای عاملیت توزیع برنج و شکر کالا برگی در هر شهرستان مشخص و اقدام لازم صورت پذیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com