تاخیر در تامین کامیون عامل تشدید کندی روند بارگیری

تاخیر در تامین کامیون عامل تشدید کندی روند بارگیری
عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با اشاره به شرایط فعلی بازار نهاده‌های دامی گفت: کندی در فرآیند تامین کامیون در هفته‌های اخیر تایید در بارگیری و تخلیه کالاهای اساسی از بنادر را تشدید کرده است.
محمد مهدی نهاوندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: موضوع کمبود کامیون برای تخلیه نهاده‌های دامی در حال حاضر از عوامل اصلی تاخیر در بارگیری نهاده‌ها محسوب می‌شود.  
عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران تصریح کرد: با تخصیص بخشی از ارز مورد نیاز کالاهای موجود در انبارها برای تخلیه موجودی کالاهای اساسی از بنادر در انتظار تامین کامیون هستیم.
بر اساس اعلام اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور، نهاوندی با بیان این مطلب که رفع مشکل تامین کامیون برای تخلیه کالاهای اساسی از بنادر نیاز به توجه و پیگیری مسئولین ذیربط دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح واردات اعتباری نهاده توسط واردکنندگان در آینده موضوع تامین ارز به عنوان یکی از مهمترین عوامل رسوب کالاهای اساسی در بنادر برطرف می‌شود بنابراین لازم است تا اقدامات لازم جهت تامین کامیون برای حمل کالاهای اساسی از بنادر به سراسر کشور صورت بگیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com