بازار مرغ در گلستان به تعادل رسید

بازار مرغ در گلستان به تعادل رسید
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: خرید دام توسط امور پشتیبانی امور دام گلستان از تولیدکنندگان علاوه بر حمایت از این افراد سبب مدیریت بازار شد.

محمد دهنوی شامگاه شنبه در ستاد تنظیم بازار گلستان اظهارکرد: با توجه به زمان انبار کردن میوه شب عید از هفته بعد برنامه ریزی شده و باید از ظرفیت و محصولات خود استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در خصوص مرغ هم گفت: بازار مرغ در استان به یک تعادل رسیده است، ضمن اینکه خرید خوبی را از سوی پشتیبانی امور دام از تولیدکنندگان داشتیم تا متضرر نشوند، بازار را هم توانستیم کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در همه جای استان، قیمت مرغ کمتر از قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، اضافه کرد: حجم خوبی را هم از گوشت قرمز برای تنظیم بازار تأمین کردیم تا هر زمان که نیاز بود به بازار تزریق کنیم.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد رصد مستمر بر بازار دارو و تأمین و عَرضه نیازمندی‌های استان توسط فرمانداران و شبکه‌های بهداشت انجام شود.

در این جلسه همچنین ذخیره هشت هزار تُنی گوشت قرمز و مرغ، افزایش جوجه ریزی در مرغداری‌ها و بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان مطرح شد.
 
نظرات شما
  •  

    حمید رضا گفت : ۰۱/۰۹/۰۶

    آخه به شما چی میشه گفت به قیمت مرغ ۳۶۰۰۰ تومان افتخار میکنی مرغ کیلویی ۸۰۰۰ تومان زیان مرغدار واسه شما افتخاره با همین فرمان پیش برید سال دیگه باید مرغ وارد کنید . امنیت غذایی هم فقط یک شعار میشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com